Nästa, lumpen!

Jag vet att det kommer som en chock för er alla men jag ska göra lumpen.
Börjar faktiskt nu i Agusti och kommer hålla på i 11 månader.
Jag skojade bara haha, visst gick ni på den? Ljug inte, var ärliga:rolleyes:

Nä men lumpen ska jag inte göra, när jag var på väg hem från träningen träffade jag en barndomsvän på bussen.. Vi båda skrattade som fan när vi såg varandra eftersom det var ett bra dag sen vi såg varandra sist, han håller på göra lumpen nu men har haft permis i en vecka. Han åker tillbaka nu på Söndag.

Han berättade att det är tufft och han brukar få ångest ibland, jag kan förstå honom fan.
Fatta att man går runt och vandrar i en skog mitt i ingenstans medans kompisarna hemma är ute och njuter av det underbara vädret.

Han ba: Brosan jag vill festa, du förstår inte asså. Man är fast där, bara killar. Finns tjejer också men de är starkare än mig så de vill man inte röra haha. Sen berättade han också att många där inne har haft riktigt deppiga tider eftersom deras tjejer har gjort slut med de medans de är och gör lumpen. Fan det där känns, fett synd..

Jag ville inte göra lumpen och som tur är klarade jag mig undan det.
Någon här som tänker göra lumpen?

Kommentarer
» Victoria

yepp har tänkt på att göra den men är inte helt säker än :/

2010-05-18 // 23:34:51
» Anonym

Äre fult om en tjej gå på lumpen ? :)

2010-05-19 // 16:21:34
» BS

hahah jag gick på det.. blev chockad, för kan inte tänka mig dig göra lumpen :P

2010-05-19 // 16:53:34
» Anonym

aså jag fattar inte? BETTA ALLT OM LUMPEN MÅSTE MAN O BLABLA va äre bra för o så, berätta aaallllllt : DD

2010-05-22 // 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback