Natti natt ♥

Dagen börjar närma sig sitt slut och jag ska snart lägga mig.
Passar på att säga godnatt på er alla, hoppas ni haft en fin dag.
Imorgon blir det najs för imorgon blir det hela 20 grader varmt!! Ooh så skönt:cool:

Idag har jag varit ute men imorgon ska jag nog också ut och softa, kanske tar en sväng i stan... Får se helt enkelt, idag var jag och åt med familjen faktiskt. Trevligt var det, som alltid!

Mummsigt!
När vi var på väg hem lyssnade jag på den här låten om och om igen.
Fett skön är den och gissa vem som sjunger den, just precis, Nicki Minaj!:)
Asså låten har fastnat i mitt huvud haha, den är fett skön att lyssna på, speciellt när det är soligt.
Imorgon kommer jag nog också mörda låten haha.

Btw,
Jag vet att jag säger det från ingenstans nu men är det inte imorgon man får studiebidraget??
Kan någon snälla kommentera så jag vet..Tack!

Sov Gott, Puss.

Kommentarer
» Natta

Japp, det ska bli riktigt bajs väder i morgon med! Har ingen aning om studiebidraget, undrar själv:S gonatt sötis:)

2010-05-31 // 00:23:52
» Natta

NAJS! JAG MENADE NAJS!

2010-05-31 // 00:25:37
» rasmus

soft låt

2010-05-31 // 14:32:01
URL: http://www.betygsformeln.se
» nicho

hehe du gillar fanta asså ^^

2010-05-31 // 16:28:47
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback