Natti natt ♥

Nu är det fan dags att sova.
Jag tänker säga godnatt med en ny låt av Travie McCoy eller Travis som han också kallas för.
Som vi alla vet så var Travie ledaren i gruppen Gym Class Heroes.
Ända sen de kom ut med sin låt Take a look at my girlfriend år 2007 så har jag diggat deras musik.
De har några riktigt najsa låtar och Travie är ju fett med grym eftersom han kan rappa och sjunga!

Men nu är det så att Travie har lämnat gruppen för att satsa på en solokarriär och hittills har det gått riktigt bra för honom, han har tagit USA och resten av världen med storm med sin nya låt.

Nu ska jag inte skriva mer utan jag ska låta er lyssna på låten och kolla på musikvideon men innan jag avslutar så vill jag bara säga att jag diggar musikvideon fett mycket. De spelade in den i Santa Monica/Venice beach som ligger i Los Angeles och om du inte visste det tidigare så var jag där för två år sen.. Fan vilka minnen jag får när jag kollar på videon, ohh.. ångeest fan, vill tillbaka..
Det var så fuckin skönt!
I Wanna Be a Billionaire So Fucking Bad

Kommentarer
» Anonym

Han är och Tyga är kusiner

2010-05-12 // 07:36:45
» Samantha

lyssna på Chris Brown ft Plies - what I do

Den är bääääääääääst !;)

2010-05-12 // 18:55:53
» eh

du är typ random.......

2010-05-12 // 19:56:14
» Alice

Men ÅH! Travie har blivit störtsa sell out nu. Enda sen låten CUPID CHOKEHOLD som låten heter och inte take a look at my girl friend har han blivit en riktig sell out. Så synd. Saknar dagarna innan cupid chokehold. I blame katy perry haha. Dendär låten är inte ny btw, vidoen är det men låten är faktiskt rätt så gammal.

2010-05-14 // 04:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback