NUMBER 1

Oj oj oj, den här låten är grejjer haha.
Jag tar er tillbaka till 2006 då jag gick i 8an. Jag hade ingen ipod utan jag hade en rätt keff mp3-spelare som var galet tung då haha. Fan gick inte ens att ladda den utan jag fick köpa batterier hela jävla tiden:P

Men anyways, det här är en riktigt skön låt av Pharrell Williams tillsammans med Kanye West.
Jag lyssnade alltid på den när jag gick i 8an haha, alltid!
Jag tror att jag aldrig kommer tröttna på den, när jag hör den kan jag inte sitta stil utan jag vill röra mig och knäppa fingrarna precis som Pharrell gör i videon haha. Riktigt skön är den.
Diggar sättet som Pharrell sjunger i låten och så diggar jag när Kanye kommer in i bilden och rappar, det bästa med hans rap är när han säger; Eh, eh, eh! Haha ni fattar inget nu men tryck på play så kommer ni förstå vad jag menar.

Har du inte hört den innan så kan jag garantera dig att du kommer digga den.. Om inte du gillar den första gången så lyssna på den två gånger till;)

You Know I Wanna Talk To You, Oh Girl Come On!
Number 1 (baby girl you and me)
Smash hit (thats a hit to me)
Off the charts (look how she get to me)
Classic (she may not be nothin to you but she the shit to me)
Soon as I'm done (tell me how you love that)
I'm dashin (number 1 can't put nothin above that)
Home to hold your heart (you deserve a verse from me)
And smash it (we gon' party like it's our anniversary)

Kommentarer
» sarah

You got served på tv ikväll då, var det därför nu nämnde den igår eller?

2010-05-08 // 15:05:10
» Joa

Så skön låt.

2010-05-08 // 18:04:50
» Ailin

Aa juste den låten. Låten har, off the wall, Rock with U, MJ, snapp ya fingers, feelin haha ;)

2010-05-08 // 18:06:05
URL: http://tungochkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback