Ny reklam på tv!

Shoo Blogg:D

Jag har tagit det fett med lugnt ska ni veta, har typ spelat FIFA hela dagen.
Ska ta och plugga snart, måste skriva klart en uppsats om Hinduismen tills imorgon!

Just nu sitter jag på sängen i mitt rum och softar vid laptopen, ska logga in på facebook en liten stund och kolla lite grejer.

Men hallå gissa vad som nyss visades på tv:P
Den senaste reklamen jag medverkade i. Alla reklamer jag medverkat i börjar ju visas på tv nu haha.
Ohh, nu visar de reklamen igen haha, sätt på kanal 4 så kanske du ser den du med:P
Eller vänta, fan vad dum jag är:bigeyes: hahah, den finns ju på youtube!

För att läsa mer om hela projektet gå in på hemsidan! tänkom.nu

Kommentarer
» Helen

HHAHAHAHAHA JÄVLA EEEEEEEEEEKARE ASSÅ DU STÅR DÄR BAK SOM OM DU

ÄR ME I REKLAMEN HAHAHA

2010-05-11 // 11:18:37
» HAHA

HAhA man ser bara ditt bakhuve, inget mer !! :D

2010-05-11 // 19:18:03
» Anonym

HAHAHA så bra du dansar bryan!!

kan du inte lägga upp en video där du dansar!?!?! plzzzz!!

2010-05-11 // 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback