Nya Spotify

Jag tror det var igår eller så var det i förrgår men anyways!
En vän skrev till mig på facebook om att det finns en ny version av spotify och att den är så mycket bättre än den förra.. Är det sant eller??

Han skrev även att man kan lägga in låtar som man har på datorn i spotify och att typ alla vänner på facebook kan se ens spellista.. Är det så eller?

Jag funderar på att ladda ner den nya versionen men vill först veta lite mer av någon som har den om det är nödvändigt eller inte... Att man kan lägga in låtar som man har på datorn tycker jag i alla fall är fett med najs!

Kommentarer
» adis

många vet inte om den nya spotify

2010-05-03 // 16:55:47
» Sara

man behöver inte ladda ner, logga bara ut och in igen så uppdaterar den sj . .. . .

2010-05-03 // 17:14:58
» BS

Ja, det är sant.. och tack Sara, visste inte hur man fick den :P

2010-05-03 // 19:15:57
» Lii

Jag fick ladda ner den. Tycker det är as fett att man kan se andra vänners listor. men dom måste också ha den nya spotify. Och att man kan lägga in sina egna filer i programmet är bara ännu bättre för ibland har ju inte spotify vissa låtar. Sen kan man också bestämma vilka listor man vill ska synas eller vilka som inte ska synas. Finns en ny grej också att man kan sätta en stjärna på vissa låtar. Antar att det är äkta favoriter eller nåt typ. SKAFFA DE :D

2010-05-03 // 21:21:07
» irre

do it! :)

2010-05-03 // 21:46:56
URL: http://irreshuve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback