Onödigt som fan

Shoo:D
Jag ska fan ta och röra mig till gymmet nu.

Ni anar inte vilken onödig skoldag jag har haft.. Kan ni ens gissa när jag slutade idag?
Inte ens jag vet när jag slutade, det ända jag vet är att jag var hemma från skolan klockan 12.
Seriöst heeelt onödigt att jag ens gick till skolan idag, hade bara en ända lektion.
Och den lektionen var också rätt så onödig för att jag lika gärna skulle kunnat jobba hemma..
Vi jobbar med en uppsats om Hindusimen som ska lämnas in imorgon...
Men anyways, gjort är gjort.. Jag vaknade fan 7 imorse och hade för mig att det skulle bli en lång Måndag i skolan men i was wrong:rolleyes:

När slutade ni skolan idag då?
Jag kan slå vad om att ingen slutade tidigare än mig för jag slutade fan innan lunch haha!
Jag säger bara fett synd om de som slutar sent på en Måndag, det är riktig pain:P

Kommentarer
» Anna

Samma här faan ! :@ hatar när det är så, då kan man ju lika gärna stanna hemma och sova !

2010-05-10 // 14:35:23
» Anonym

HAHAH JA SOM FAN, SITTER FORTFARANDE I SKOLAN KLOCKAN ÄR TJUGO I FYRA VI SLUTAR KVART ÖVER FYRA. OCH JAG HAR KVARSITTNING T KVART I FEM!

2010-05-10 // 15:37:48
» Anonym

slutar klockan tre på måndagar :(

2010-05-10 // 16:23:33
» nigga is my namne

ahah här har ni en som slutar 16.00 på pricken haha

2010-05-10 // 18:28:03
» Mona

du, jag började 10.20 och slutade 11.00. DET om något va fan onödigt haha

2010-05-10 // 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback