PLUGGET STRESSAR MIG

Shoo bloggen, shoo på er alla söta och sköna läsare!!

Jag har varit och gymmat, kom hem för ett bra tag sen..

Åkte till gymmet direkt efter skolan och på tal om skolan så måste ni alla läsare veta att jag stannade kvar i skolan och pluggade fastän jag hade slutat för dagen. Visst är jag duktig!:D

Nä men shit asså, jag är så fuckin stressad!
I vissa ämnen har jag några saker som jag måste ta igen och det värsta är att jag bara har några dagar på mig.
Betygen sätts i slutet av den här veckan så nu är det bara krig som gäller.
Inget snack med tjejer, inga sms hit och dit utan nu är det 100% plugg!!
Haha, okej jag tog i lite för mycket dära men ah ni förstår vad jag menar:P

Det jag tänker säga nu är inget skämt men jag antar att ni kommer förstå mig.
Jag kommer inte blogga så mycket den här veckan, ni måste bara acceptera det haha.
Jag vet att vissa vill att jag ska uppdatera bloggen ofta som jag oftast brukar göra men den här veckan så blir det tyvärr inte lika många inlägg som ni är vana vid.. Men som Lazee säger, HOLD ON..
Det är bara den här veckan, det är väl inga problem?.. Det finns andra bloggar att läsa.

Kommentarer
» Bitch-Marie

Daaamn, kralliiii ;)

2010-05-24 // 19:22:49
URL: http://bitchmarie.blogg.se/
» Anonym

Ja visst äre skitjobbigt att man inte har några arbeten under hela året sen så får man skitmycket att göra sista veckan men jag hoppas att du hinner lägga upp veckans låtar idag :D

2010-05-24 // 19:47:23
» L.A-Nelly

SV: haha du skulle inte ångra dig ! ; )

2010-05-24 // 19:56:47
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
» BS

Skitbra Bryan, satsa på skolan först!

2010-05-24 // 19:57:00
» A 'n D

plugget kommer först tjejer och bloggen kan du tänka på om en vecka haha?

2010-05-24 // 20:11:53
URL: http://tungochkung.blogg.se/
» idah

man kan ju alltid planera o inte ta allt i sista sekund ;)

2010-05-24 // 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback