Shoo blogg!

Har ätit, har spelat fifa, har softat och lyssnat på musik.. Har gjort det mesta haha.
Nu ska jag byta om och möta upp en kompis, jag ska köpa ett par jeans.. Eller chinos rättare sagt.
Efter att jag köpt mina chinos ska vi möta upp några för att sälja biljetter hehe.
När vi har sålt biljetterna så ska jag hem, käka och röra mig till träningen!

Det är rätt så molnigt men jag ser att solen börjar komma fram sakta men säkert:)
Det lär bli soligt om någon timme, men anyways.. Vad ska mina läsare hitta på ikväll då?
Det är trots allt Fraajdeey:D

Kommentarer
» nats

du köper kläder varje dag mulattobee:P

jag ska på bio med mina tjej kompisar:)

2010-05-14 // 14:47:53
» BS

Bara chill hehe

2010-05-14 // 19:43:21
» Anonym

mannen du e så skön asså,

2010-05-14 // 20:44:35
» D

Tittar du på Bella&Tyra Show? Kissie var mer :P



Se avsnittet på bellatyrashow.se

2010-05-14 // 21:46:20
» Victoria

2010-05-14 // 22:26:29
» Victoria

obsi råka skicka tomt:P

men men har bara jobbat idag -.-

men vad är det för biljetter du säljer? :)e



peace n love!

2010-05-14 // 22:28:27
» ibrahim

helt seriöst bryan, jag är kille men rådiggar din blogg hehe. de nice att du inte dricker trots att du är i samma ålder som mej, och att du satsar på fotbollen och träning. jag tycker inte du leker nånting utan du kör bara din grejj helt enkelt, stort. förstår inte att din blogg inte är större än vad den är :)

ajde hade bra

2010-05-14 // 23:37:38
» Anonym

alltså bryan, gå på fest jag ber dig du missar så mycket av att sitta hemma. allvarligt, vem vill ha en kille som sitter hemma varje kväll och spelar data spel och kollar film? visst det är mysigt men hela jävla tiden!? du är nog skit härlig person gå ut och visa det för världen? du behöver inte dricka för att gå på fest. jag dricker aldrig på fester endå är jag festens mittpunkt haha, nej men du förstår. och du behöver inte vara personer som älskar att festa och spåra ut, jag är lugn person av mig endå har jag roligast. så gå ut jag ber dig annars kommer jag komma till dig och draa ut dig! du kanske hittar den rätte när du är ute? du verkar ganska desperat efter det iaf.

Peace! <3

2010-05-15 // 10:44:00
» Anonym

den där tröjan passade dig jättebra bryan!!

Keep up the good work :)

2010-05-15 // 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback