ShOo BloGg

Shoo blogg!

Jag kom hem vid klockan 20:30, var med min kusin och köpte kläder.
Köpte ett par heta jeans för 999kr och en enkel t-shirt;)
Spanar in med kläderna snart, ska ba kolla på lite fotboll.

Såg även att några hade kommenterat att det inte är någon Premier League idag.
Jag hade fan för mig att det var idag men det är imorgon, my bad!

Har du inte ställt frågor till mig så passa på göra det nu när jag har frågestund!
Jag kommer tyvärr inte kunna svara på alla, det kommer att ta alldeles för lång tid.. sorry.
Men jag väljer ut några frågor som jag tänker svara på antingen senare ikväll eller imorgon:)

Hur som helst, jag spanar in snart igen!

Kommentarer
» Maz

Jag ber dig, gör ett videoinlägg där du svarar på frågorna!

2010-05-08 // 22:06:19
» mouna

999kr kostade jeansen så alla veet ;D

2010-05-08 // 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback