En dag på stan med Nech

Shoo bloggen:D
Jag har sagt det så många gånger förr men shit vad skönt det är med bra väder!
Han har glömt att stänga fickan:P

Necher stod för Sluchen och jag måste säga att det var riktigt saftig! Only at 7 ELEVEN;)


Chillin bara:)

Jag kom hem för ett tag sen, jag var i stan och gjorde Necher sällskap.
Egentligen hade jag planerat på att åka hem direkt efter skolan för att plugga men äh, ingen stress..

Han skulle klippa sig och det gjorde han också:P
Han klippte sig på en afrosalong för första gången haha.
Men tro mig så roligt var det inte, vi letade efter afrosalogen i över en och en halv timma!!
Ja, en och en halv timma! Vi gick fram och tillbaka, ringde samtal för att få vägbeskrivning men det hjälpte inte heller.. Till en början... Men sen efter att vi letat i fuckin en timme och en kvart så ringer Necher ett sista samtal och till slut hittade vi den "gömda" afrosalongen.

Det roliga med det hela var att jag visste vart salongen låg men grejen var den att jag inte visste att det var den salongen Necher menade... Shit asså.. Fett synd om oss haha. Vi gick runt hela stan som turister.
Till slut kände jag mig också som en turist haha, jag drev med några tjejer...
Lekte att jag inte kunde svenska, jag ba; She is nice och de ba garva:P

Men hur som helst så klippte han sig till slut och det blev nice.

Nu har jag ont i tårna för jag har gått runt i mina Converse hela dagen.
Till och med min rygg gör ont.. Kan inte någon söt läsare massera mig da? Haha:D
Juste på tal om söt, när jag satt på bussen på vägen hem såg jag en söt tjej med typ röd linne.
Lite ögonkontakt fick vi också.. Haha, skön jag är.. Skit viktig info eller hur:D
Herråå med er, tänker plugga nu men spanar in med ett tungt inlägg lite senare.

Kommentarer
» Anonym

Shooou snygging ;)

ville bara tipsa om eurovision song contest

jag brukar inte kolla på det men idag i skolan när vi hade lektion sätte min kompis på den här låten och jag tkr lätt att frankrike ska vinna du kan söka på youtube om du vill Jessy Matador - Allez olla ole, det är egentligen en heja klack till fotbollen i VM och nu e den med i eurovision.

Hoppas att du gillar den med puss O kram :D

2010-05-20 // 20:03:37
» BS

nice inlägg! har sett den där slushen många ggr, men aldrig testat. Ska göra de :D

2010-05-20 // 21:14:56
» rasmus

slushen såg riktigt god ut

2010-05-20 // 21:46:28
URL: http://www.betygsformeln.se
» d

hej!



älskar din blogg!!



du msåte bara rekomendera lite musik i mitt senaste inlägg--

2010-05-20 // 22:06:01
URL: http://haiwanmusik.blogg.se/
» blahbah

den här dude

http://www.youtube.com/watch?v=gOzYjIwatt4

2010-05-20 // 23:44:46
» en vacker kvinna

åååh den där mannen på första bilden ser sexyyyyy uut, du vet han som klippt sitt hår.... kan man få hans nummer? =) hehehehe...

2010-05-21 // 15:12:23
» Anonym

Vilken station va ni i ?

2010-05-22 // 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback