Shooo brä!

Shoo på er alla söta och sköna läsare!!:D
Shit asså haha, ursäkta men jag mår så fuckin bra!
Hoppas ni också gör det, jag vet i alla fall att alla ni andra som också ska ta studenten den här veckan mår prima!:thumbup:

Jag var i skolan idag, inte för att ha lektioner så klart utan för att få lite info om hur veckan ser ut.
Imorgon ska jag till skolan igen en snabbis för att lämna alla böcker, det värsta man vet är ju när man mitt under sommaren får hem oväntade brev från skolans bibliotek haha, ni förstår exakt vad jag menar.
Så imorgon ska jag alltså lämna in alla böcker som tillhör skolan.

Anyways, idag har jag också gymmat. Jag tog på mig mina nya Air Force Ones som jag köpte i Lördags:D
Skuttar runt i Converse hela tiden så jag kände att det var dags att köpa ett par klassiska Air Force.
Har inte ägt ett par på flera år. Haha nu börjar jag garva för jag minns vilken hiphopare jag var för några år sen.. Hahah shit asså, ni anar inte:P Men hur som helst, kommer ihåg att senast jag hade ett par Air Force var i 8an då jag hade ett par höga grå/vita... Som ni ser på bilden har jag ett par låga vit/svarta nu, galet fräscht!
Men på tal om gymmet så kändes det riktigt bra, hade inte gymmat på en hel vecka för att jag pluggade skiten ur mig hela förra veckan... Ooh, riktig ångest asså, vill inte ens tänka tillbaka på förra veckan.
Det var så fuckin stressigt men visst var det skönt sen när man blev klar med allt också!
Riktig Mission Complete!

På Onsdag har jag tänkt åka in till stan och klippa mig på en afrosalong.
På Torsdag ska jag på skolans middag.
På Fredag tar jag studenten! För najs:D

Kommentarer
» CC

man vill bara krama dig när du står så på bilden <3 ;)

2010-06-01 // 13:01:16
» D ~

tjeeeeena haha kom in på din blogg av en slump men visst gick du i SIS? känner igen dig därifrån, haha det var tider det :)

2010-06-02 // 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback