Chill mode

Shoo brä!
Jag har kommit på varför jag fick huvudvärk idag!
För det första så la jag mig fett sent igår, la mig vid 02:00 och vaknade 08:30. Alltså för lite sömn.
Jag har också druckit för lite idag med tanke på hur mycket jag har varit ute i solen.
Och sen det dummaste av allt haha, när jag kom hem från skolan åt jag inget utan jag packade väskan och drog till gymmet direkt. Efter ett hårt pass på gymmet idag så ledde allt detta till huvudvärkens mamma!
Har spelat FIFA i snart en timme nu, ska spela ett litet tag till sen ska jag nog försöka sova.
Inatt tänker jag sova till sköna rnb låtar:) Jag håller på laddar min ipod nu så det håller hela natten!

Senast jag sov till musik var för några veckor sen... Riktigt skönt var det:)...
Man kommer liksom bort från all stress, man fantiserar och drömmer sig bort.
Man tänker på saker och ting..
Allt från att någon man gillar ska ligga vid ens sida till vad man ska hitta på under helgen:)

Här bjuder jag på ett exempel på vad för slags låtar jag brukar lyssna på när jag ska sova till musik och drömma mig bort:)
Nu vet ni vilken låt ni ska lyssna på när ni ska lägga er:)
Glöm bara inte att tänka på mig när du lyssnar på den:blush:

Haha nu ska jag fan spela klart mitt FIFA!
Längtar fan tills jag lägger mig i sängen, sätter på mig hörlurarna, tar ett djupt andetag och bara chill...

Hur många här brukar sova till musik? Jag är väl inte den ända haha?

Kommentarer
» Anonym

Inte jag för då kan jag inte somna :o

2010-05-07 // 07:04:25
» nicho

hehe jag brukar också göra de :p så skön känsla när man bara blundar å känner sig sjukt avslappnad medan en lugn och skön RnB låt spelas i öronen :)

2010-05-07 // 13:24:20
URL: http://nichow.blogg.se/
» SONJA

Du tkr om Trey Songz va? :)

2010-05-07 // 15:52:56
URL: http://ssonjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback