Soft

Shoo alla söta och sköna läsare:D
Ni anar inte hur trött jag är.. Min kropp är helt slut, jag gymmade efter skolan och kom hem från fotbollsträningnen för ett tag sen. Jag skrev det på facebook men jag kan skriva det här också haha;
Lite massage skulle sitta fint!
Någon söt som vill massera mig:blush:

Hahah, nu ska jag sluta lalla.. Nä men fan, som ni ser på bilden så ligger jag i sängen med en gainomax.
Det är jordgubssmak!! Mummsigt, åt direkt när jag kom hem från träningen och det ända jag tänker på under tiden jag åt var på gainomaxen haha, var och är så fuckin sugen på att dricka den.. Ska göra det nu vänta lite..

5 minuter senare........... Fan vad gott det är med gainomax!! Det blir ju extra gott eftersom det inte är en dryck man dricker varje dag, man dricker ju det efter varje träningspass/gympass.. Så hey, vänta.. Jag gymmar typ varje dag och dricker oftast gainomax efteråt så man kan säga att jag dricker det varje dag:P

Men anyways, fett med gott är det.
Någon mer här som gillar Gainomax? I sånna fall, vilken är din favoritsmak?
Jag gillar Vanilj och Jordgubb:)

Kommentarer
» anonyym

jag masserar din lena kropp jätte gärna =)

2010-05-11 // 23:44:22
» BS

haha har alltid undrat hur gainomax smakar, ska prova nån dag :P

2010-05-12 // 00:02:09
» yasse

choklad smaken är godast! även vanilj är good , har inte smakat jordgubb än :)

2010-05-12 // 11:15:57
» Anonym

jordgubb lätt!! goodaste :)

2010-05-12 // 17:45:10
» Anonym

vanilj!!!!!!!!!!!!!!!! smakar som milkshake :)

2010-05-13 // 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback