Soft

Shossan;)
Snart tänker jag spana in med lite svar från frågestunden, hold on!

Jag har käkat, tagit det lugnt och kollat på en riktigt skön serie som endast visas på Oxygen och VH1.
Deion & Pilar heter serien och det är en reality show där man får vara med och se hur en vanlig vardag ser ut för Deion (före detta Amerikansk fotbollsproffs och Baseballproffs) och skönhetsdrottningen Pilar.

Diggar deras reality show fett mycket, rekommenderar den till alla mina läsare.
Det händer fett roliga saker i deras familj, de har ju 5 barn och Pilar bruka säga att de har 6 barn för Deion beter sig som ett ibland hahah. Deion är också riktigt rolig, han lär sina minsta barn som är 5 år gamla att gå runt och pussa de fina tjejerna på förskolan:P

Är det någon här som också brukar kolla på Deion & Pilar Prime Time Love eller är jag den ända haha?

Men anyways, nu ska jag ta med mig laptopen till badrummet.
Jag har nyss fyllt badkaret med varmt vatten och skum :)
Så nu ska jag hoppa i och koppla av till skön musik, för naajs haha.

Kommentarer
» Sarah

Lyssna på Miss chocolate med R,kelly, Lil Jon och Mario om du inte redan gjort det. Fett Bra låt :)

2010-05-09 // 22:41:32
» Anonym

Det går inte kolla på videos på den hemsidan står att den inte är tillgänglig from your location..

2010-05-09 // 23:11:37
» klara

vart kan man kolla?

2010-05-09 // 23:13:12
» Anonym

funkar inte att kolla på

2010-05-09 // 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback