Softish

Bubblicious
Sitter och spelar FIFA samtidigt som jag lyssnar på musik och tuggar på lite tuggummin:D
Det var feeett länge sen jag smakade på de hära tuggumminarna!!
Jag vet inte hur det var för er som bor i stan men för oss i förorten kostade tuggumminarna 50öre/st förut:D
Kommer ihåg när jag var en liten grabb, jag köpte alltid fett många och stoppade in alla på en och samma gång:P
Sen blev jag alltid sur när smaken tog slut haha, shit asså vilka tider det var asså..

Jag ska ta och spela ett litet tag till sen ska jag plugga.
Efter plugget tänker jag se på film. Mamma har köpt chips och läsk så jag tänker mysa till det lite grann genom att lägga mig i sängen och se på en bra film:) Extra mysigt blir det nu när man är sjuk också hehe.

Kommentarer
» Anonym

det är virus på bloggen kan du fixa det?

2010-05-04 // 16:40:06
» nicho

hehe vilken film får det lov å bli den här gången ? ;)

2010-05-04 // 17:00:23
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Du måste fan svara!!!!!



Vart köpte du den där tuggummi påsen? Så jävla goda.



Snälla svara, jag vet att du alltid läser alla kommentarer, du behöver inte göra ett inlägg men svara här?

2010-05-04 // 17:54:47
» Emma

fan va nice 50 öre bara :P jah bor oxå i förorten,men här kostade de 2 kronor -.-

<3

2010-05-04 // 19:14:10
URL: http://mulatt.blogg.se/
» BS

Hahah minns de, kostade 50 öre hos mig också.. :P nostalgi fan!

2010-05-04 // 20:57:15
» mia

Vart köpte du den där tuggummi påsen? Så jävla goda.

2010-05-05 // 12:45:13
» Anonym

Vart köpte du påsen måste handla en också blev gaaaalet sugen nu ! snälla svara, om du så gärna vill ha kommentarer kan du väl svara på de också =)

2010-05-05 // 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback