SOL

SOL SOL SOL:D
Jag blir alltid på bra humör när det är soligt, fatta hur glad jag skulle vara om jag bodde i ett soligt land:P

Just nu softar jag i mitt rum och lyssnar på riktigt, riktigt sköna låtar ska ni veta. Fan vad jag älskar musik!
Men hur som helst, jag antar att ni har lagt märke till att jag inte har skrivit något inlägg efter skolan...
Jag åkte till gymmet direkt efter det är därför.
Det gick bra på gymmet, jag gjorde det jag skulle på en halvtimma, körde snabbt och enklet idag.

På vägen hem från gymmet ringde en kompis mig, jag hade inte bråttom hem på något sätt så jag satte mig på en bänk och snackade samtidigt som jag tog in solen... Jag börjar bli brun på riktigt nu haha, fast det är fortfarande långt kvar tills jag blir brun som jag brukar vara på somrarna!

HUR MÅNGA HÄR ÄLSKAR VÄRME OCH SOL LIKA MYCKET SOM MIG!!??:D

Kommentarer
» nats

jag älskar solen mer än dig tror jag :D

2010-05-11 // 18:04:53
» sara

KOLLA TJEJEN SOM ÅKER BAKOM DIG PAHAHAHAHAHHA

2010-05-11 // 18:19:29
URL: http://sararachida.devote.se
» suwii

haha bebis, ser ut som en jätteblöja :P

2010-05-11 // 20:23:02
URL: http://luffarens.blogg.se/
» Anonym

HAHAHAHA suwiis kommentar.. jag dör!!! xD Stämmer föööör bra haha

2010-05-11 // 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback