Söndag

Shoo bloggen:D
Shit, första inlägget för idag.. Det kom rätt sent i know.
Btw, innan jag börjar det här inlägget så ska ni bara veta att det tidigare inlägget ska heta Natti och inte Natta.
Det var några läsare som kommenterade det inlägget och undrade om jag hade någon tjej på G hehe, jag var bara så trött att jag skrev Natta istället för Natti. Det var alltså ett godnatt inlägg och inget mer:)

Sitter och softar i rummet just nu, lyssnar på musik och typ chattar med några läsare på facebook.
För inte så länge sen kollade jag på när Inter firade ligaguldet! Grattis till alla Inter fans:D

Tidigare idag var jag och gymmade med Eddy, det gick bra på gymmet men vi gymmade inte exakt den tiden vi kom överens om eftersom jag försov mig lite grann haha. Jag var fan uppe till typ halv 3 på natten igår, ni ser ju själva vad klockan var när jag skrev inlägget Natta. De klart det är svårt att vakna på morgonen när man sover så sent:P

Fan, jag hade lite planer idag men de blev inte av pga det konstiga vädret.
Ena sekunden är det helt grått och molnigt, till och med blåsigt.
Och andra sekunden är det fett soligt och varmt... Ingen stabilitet alls.

Planerna blev som sagt inte av men som tur är har MulattoBee alltid en PLAN B;)

Btw, vad har mina läsare gjort idag då? Let me know!

Kommentarer
» Anonym

dålig du e

2010-05-19 // 10:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback