Söndag

Inte det bästa vädret idag men jag ska inte klaga..
Det har varit soligt hela fuckin veckan så lite regn på en Söndag skadar inte:)
Det är viktigt för naturen att det regnar lite grann också så det är inga problem.

Vad har man för planer idag då?
Jag har redan varit ute en liten sväng med Mamma, vi hämtade ut lite mediciner från apoteket.
Jag är Pollenallergiker så jag behöver lite nässpray och sånt hehe.
Grejen är den att man typ ska ta det regelbundet men jag slarvar alltid med det.
Vissa dagar tar jag t.ex. nässpray och vissa dagar inte..
Men jag klarar mig i alla fall, det är inte hela världen om jag inte tar medicinerna.
Vissa måste ta det varje dag annars kliar ögonen och så..

Shit, nu säger jag det från ingenstans men fan vad det åskar!
Omg, det är helt grått ute.. När jag började skriva inlägget var det inte så här överdrivet grått haha.
Nu har det börjat ösregna och blixtra!!

Jag vet vad som gäller idag eller ikväll.... FILM!
Det är perfekt väder för film, synd ba att man ska se på film ensam...:blush:

Kommentarer
» saraa :)

har din syster slutat blogga? :)

2010-05-23 // 14:27:26
» b

aaww, duväljer att kolla själv då . promise you, det finns x antal girls därute som gärna skulle ställa upp and you know that 2boy. ;)

2010-05-23 // 18:23:28
» tilda

jag kan göra dig sällskap ;)

2010-05-23 // 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback