Super Söndag

Shoo blogg:)
Jag kom hem från gymmet för ett bra tag sen.

Jag har suttit och kollat på första halvleken mallen Inter och Chievo. Samtidigt som jag kollade åt jag mat och pratade i telefon med en kompis, vi snackade fotboll... Vi snackade lite om Zlatans situation och framtid i Barcelona, vi snackade om dagens matchen i Serie A och Premier League.. Vi snackade helt enkelt fotboll:P
Jag orkar inte kolla på andra halvleken mellan Inter och Chiveo, matchen är redan avgjord kan man säga..
Inter leder med 3-1 så jag ska ta och softa lite vid laptopen till klockan 5 då de engelska matcherna börjar.

Efter att jag har kollat klart på de engelska matcherna tänker jag plugga, jag har lite saker jag måste bli klar med.

Men anyways, nu ska jag ta och välja ut veckans låtar och efter jag har gjort det ska jag börja svara på lite frågor från frågestunden:)
Jag vet att de flesta vill att jag svarar på frågorna med videos men haha nää, inte den här gången..
Nästa gång, jag lovar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback