Svar på frågestund - Del 1


Säg nån bra dansfilm men inte step up, you got served, stomp the yard de har jag redan sett.
Hmm, Roll Bounce! De dansar med skates.. Kanske inte direkt sån dansfilm du syftade på haha men kolla på den, den är fett bra. Bow Wow och Meagan Good är med.

Breanna
Vad jobbar din syster med?
Vem av mina systrar syftar du på? Liza jobbar som Personlig assistent åt en känd tv profil i London.

Mirella
Hej Bryan.
Vad har du för åsikt om tjejer som röker ?
själv röker jag inte men vill veta vad du tycker om sånt
Jag hatar cigaretter och jag hatar lukten. Tjejer som röker får göra det om de vill, det är inget jag bryr mig om. Men min framtida tjej får/ska inte röka, that's it! Det klart jag kan få känslor för en tjej som röker men skulle de bli något mellan oss skulle jag få henne att sluta. Du ska också veta att det flera gånger har hänt mig att jag tyckt en tjej ser skit snygg ut, söt och allting men när jag fått reda på att hon röker så har hon tappat snyggheten/sötheten i mina ögon.. Jag tappar lusten helt enkelt.. Det är otroligt oattraktivt för mig.

Gia
Du sa förut att du kännde bave amin? vet du hur gammal han är? och juste, varför går du aldrig ut? då mennar jag varför du aldrig klubbar eller ngt? du är ju fan 18, det kan väl inte vara så kul att sitta och spela fifa hela tiden..eller? haha ha det bra!

Ja vi är homies haha, ne men känner och känner.. Vi har haft varandra på playahead, facebook och msn innan vi båda ens började blogga! Japp, han är 93a. Jag har ingen lust, jag kanske får lust senare.. Och senare kan vara nästa vecka, senare kan vara om någon månad eller så men just nu har jag ingen lust. Jag har festat så mycket när jag var mindre, jag menar.. Hemmafester, The Wave, Ung08 festerna.. Det var kul när man var mindre, det klart det fortfarande är kul att festa men jag börjar bli äldre nu och det finns andra saker jag prioriterar före fest, eller klubb som du skrev. Dessutom dricker jag inte, är det ens kul att klubba då? När alla kompisar är fulla och du är den ända som är nykter? Nä men festandet kommer, det kommer.. Ingen stress.

Sofia yaa diiiiig
Vafan hände med din så kallade tjejkompis?
Hahah, vi är fortfarande jätte nära vänner!

Vart köpte du tuggummi paket
Det var Mamma som köpte de. Hon köpte de på vivo.

Elin
Asså förlåt gillar din blogg och du e sjukt fin och allt men asså man märker hur mycke du förändrats i bloggen du har fått mer luft och allt, de börjar bli dåligt kan du inte börja blogga som förut igen asså som du gjorde i början? (kanske inte riktigt en fråga men ändå)
inte bara jag som tycker.
Jag förstår vad du menar att man kan ändras lite när man får mycket uppmärksamhet men ska jag vara ärlig med dig så tycker jag inte att jag har ändrats ett dugg sen jag började blogga för snart ett år sen.
Jag vet inte, jag kanske har fel nu men jag känner inte att jag har värsta ballheten.. Du kanske har fått en annan bild av mig genom mina videoinlägg? I don't know men lär känna mig så får du se att jag är ödmjuk och har fötterna på jorden.

Sabina
Det går fan inte hitta någon snyggare mulatt än dig seriöst, men berätta mer om reklaminspelning, den du skrev för några dagar sen..vad handlar den om?
Haha tack. Vet inte riktigt vilken reklamfilminspelning du syftar på men de två senaste jag har medverkat i handlar om ungdomar och alkohol. Att ungdomar inte ska köpa smuggelsprit, asså alkohol som är importerat utifrån och att föräldrar inte ska ge/köpa ut alkohol till sina barn. Det var kul att spela in båda reklamerna eftersom det utspelade sig på en hemmafest i skarpnäck och smedmyra! Ena reklamen kan du också vara med i om du laddar upp en bild på dig själv, klicka här.

Hur ser din drömtjej ut , beskriv både in o ut sidan <3 sjukt bra blogg har faktiskt följt den sen du började blogga <3
Min drömtjej... Okej jag börjar med utsidan.. Hon ska ha vanligt långt hår i färgen svart eller brunt, helst plattat hår, inga lockar eller liknande..Eller jo, jag tar tillbaka det där, lockigt hår funkar också beroende på hur tjejen ser ut och om hon passar i det! Hon ska vara runt 1.70cm lång och typ ha ett exotiskt utseende.. Bara för det måste hon inte komma från ett extotiskt land utan man kan ha ett sånt utseende i alla fall.
Hon ska en fin och len hy med lite färg. Fina ögon, ögonfärg spelar ingen som helst roll. Mjuka och fina läppar..Hon ska ha fin klädstil också! Det är jätte viktigt!!
Hon ska ha en snygg kropp, ah ni förstår nog vad jag menar. Det klart jag det är svårt att hitta en sån här perfekt tjej haha, det vet jag men hon frågade mig hur jag vill att min drömtjej ser ut så jag svarade.
Insidan, nä men hon ska vara skön att vara med och allting...

Sahra
Vad är de tre viktigaste sakerna i ett förhållande enligt dig?
Kommunikationen.
Den är viktig för man ska kunna prata om vad som helst med sin tjej/kille.
Många par har brist på just bra kommunikation och det är just därför det tar slut, för att de inte pratar och reder ut saker när det har gått snett.
Tillit. Tilliten är viktig för man måste kunna lite på varandra och känna att den här personen finns vid min sida om det är något. Man måste kunna lite på varandra till 100% och för att man ska kunna lita på varandra fullt ut måste det finnas kommunikation. Då kommer vi in på det jag tog upp från början, man måste kunna prata med varandra om allt. Om jag har en tjej som säger att hon ska på tjejmiddag så ska jag kunna lita på henne och inte vara orolig för att hon kanske drar på en hemmafest och festar sönder. Vissa tjejer vet jag gör så, säger att de ska någonstans när de ska till en helt annan plats. Även killar gör så! I sånna lägen ska man berätta sanningen, säg hellre att du ska på hemmafest istället för att ljuga och säga att du ska på tjejmiddag. Sen om killen inte vill att du ska på hemmafest så har ni brist på just tillit!
Ärlighet. Ärligheten är enormt viktigt. Vi kommer in på tilliten igen men som sagt, det är alltid bättre att säga sanning än att ljuga. Spelar ingen roll om det handlar om kärlek eller inte, säg alltid sanningen. Det värsta jag vet är folk som ljuger. Men hur som helst, ärligheten är viktig för är man inte ärlig mot varandra i ett förhållande så vara det inte länge kan jag lova. Vill du t.ex. berätta för din kille att du inte tycker om att han umgås med en tjej som du stör dig på så berätta det till honom istället för att spela att allting är OK. Om du börjar tappar känslor för din tjej och känner att du inte pallar mer, säg det direkt så hon vet det. Ni kanske kan diskutera och komma fram till en lösning, ni kanske bestämmer er för att göra slut och fortfarande vara vänner. Det är mycket bättre så än att du inte berättar något för din tjej, springer runt och är otrogen till slut får hon reda på det sen kanske det är byebye för alltid.. Så ärlighet mina söta och sköna läsare, det är jätte viktigt i ett förhållande. Jag vet att man inte alltid vill säga sanningen, jag vet. Men det finns ett bra uttryck på engelska som jag gillar.. Man bruka säga att the truth sometimes hurts.

Nu blir det fyra haha men glöm nu inte att det viktigaste av allt är att det klickar mellan varandra!:)

Sarah
Väntar fortfarande på bilderna från fotograferingen med mulatt tjejen..

Vilken skola går du i?

Du tar väl studenten nu yill sommarn?
Hon är inte mulatt, hon är eritrean hehe. Fotografen är otroligt seg och beter sig väldigt oprofessionellt, vet inte ens om jag kommer få bilderna.
Jag går i löfströmskaaa!
Japp det göra jag, så fuckin' skönt!

Natalie
tänker du bo i sverige hela ditt liv ?
vad tycker du om distansförhållande?
brukar du dejta tjejer från facebook?
hur skulle du vilja att din dröm tjej skulle se ut?
ere sant att du föredrar latinas och om du gör det varför ?
hur många tjejer har du haft?
har du inte tänkt för att flytta hemifrån du är jo 18år?
hur många barn vill du ha?
tror du på gud?
är du kristen lr muslim?
älskar din tatto vart har du gjort den och vf just där? älskar din blogg <3
Det kan jag inte svara på eftersom jag inte vet vad framtiden har att bjuda på!
Jag vet inte riktigt men en sak är jag säker på, det är inget för mig haha.
Ja det klart det händer att man har dejtar någon som man börjat prata med genom facebook.
Jag svara på den frågan innan hehe.
Japp, jag vet inte vad det är men latinas har det lilla extra!
Jag har typ inte haft någon tjej haha..
Njaa, det klart man har tänkt på det men först måste jag fixa jobb. Kan inte flytta ut utan pengar haha.
Jag vill ha 3 barn, 2 pojkar 1 flicka.
Ja, jag tror på Gud och jag är kristen.
Gjorde min tattoo när jag var i Los Angeles exakt 2 år sen, shit vad tiden går snabbt!
Jag ville ha den på halsen för det är en plats där den kommer att synas och en plats många inte tatuerar sig på. Kände att jag ville vänta med att tatuera kroppen, tack för att du älskar min tattoo och min blogg:)

Maria
Gillar du när man har afro hår? sådär stort krulligt?
Det kan vara cool, sådära funky haha men jag gillar när tjejer har vanligt långt hår.

Kan
Gillar du lady gaga??
var du på hennes konser igår?
Nja, vet inte riktigt vad jag tycker om Lady Gaga.. Men hon har några sköna låtar, det har hon.
Va? Hade hon konsert här i Sverige?? Det visste jag inte.

Vad tycker du om tjejer med värsta breda rumpan?? & vad tkr du om en tjej som har jätte stora bröst o går med bikini o hon itne har världens finaste mage, borde hon skämmas eller köra på ?
Visst kan det vara najs med bred rumpa men inte för bred kanske...
Jag vet inte, jag kan inte sitta här och bedöma andra om de ska skämmas eller inte.
Det är inte som att jag bryr mig, det är upp till tjejen.. Har hon bra självförtroende och inte skämms så är det ju klart hon kan köra på.

hur många läsare har du per dag? du borde ha många din blogg äger som fan asså! någon stor bloggare borde länka till dig
Jag har runt 2500 läsare varje dag. Tack haha, ja eller hur det tycker jag också men jag tror ingen kommer länka mig... Kenza? Tror du det? Är hon så snäll att hon länkar MulattoBee?

Sara
Vilket parti tänker du rösta på??
Juste, det är fan dags att rösta snart! Jag har ingen aning vilka jag ska rösta på eftersom jag inte har någon koll haha.. Ska ut på stan nån dag när jag har tråkigt för att få lite mer info:P

ELIN
Vad har du för mobil ?
btw, du är galeeeet snygg!
Jag har en Blackberry 8900 som jag fick av min syrra Liza i födelsedagspresent.
Haha, tack du är säkert jätte snygg du med!

Yaasse
Hur är fotbollen i löfströms, är det tjejer och killar som tränar tillsammas?
Förut var det så att killarna tränade för sig själva och tjejerna för sig själva men det sista året så har skolan ändrat på det. Killarna och tjejerna tränar tillsammans.
Yasse vad du än gör börja inte i löt, det har blivit fett kefft. Första och andra året var fotbollsträningarna bra men nu är det helt värdelöst, det finns mycket bättre skolor med fotbollsinriktning, börja där!
Mirre
Hur kommer det sig att du inte har hittat din cinderella ännu ? När miljontals tjejer vill ha dig? inte för att jag gör det då...
Vad är det du väntar på egentligen?
p.s schysst blogg
Mirre jag förstår exakt vad du menar och det är inte första gången jag får den här frågan...
Jag vet inte riktigt, jag har sagt det förut men jag säger det igen.. Jag är väldigt kräsen när den gäller tjejer jag ska ha en förhållande med, jag vill att hon jag är tillsammans med ska se bra ut! Extra bra ut!
Jag har också haft oturen att varje gång jag träffat en tjej jag skulle kunna tänka mig vara tillsammans med har jag fått reda på att hon redan är upptagen, att hon redan har en kille.

Jag vet inte vad jag ska göra, om jag slutar tänka och brya mig så mycket kanske jag träffar min Cinderella snart eller vad tror du?
Jag letar kanske inte på rätt ställe?
Jag letar kanske inte efter rätt typ av tjej?
Hon kanske är rakt framför mig bara jag öppnar ögonen ordentligt!

Hoppas ni gillar svaren ni fått, jag spanar in med Del 2 senare under veckan.

Kommentarer
» Anonym

Man kan inte kolla på videon i länken?

2010-05-10 // 01:04:21
» Anonym

bryan du hade bra svar ! jag gillade svaret till vilka tre saker som är viktigast i ett förhållande. ärlighet, tillit och kommunikation

2010-05-10 // 12:15:22
» Anonym

haha damn bryan på 7de frågan där en tjej frågade hur du vill att din drömtjej ska se ut båda in och ut sidan , haha du skrev typ hundra rader om hur du vill att hon ska se ut sen en r ad om hur hon ska vara , skön att vara med och allting . hmm vad är allting för dig ?

2010-05-10 // 16:57:58
» loli

är du oskuld?om du har tappat den hur var det? och hur gammal var du?

2010-05-10 // 19:01:17
» Överdrivt but u know what I'm sayin :P

Haha!? Vad hon ska vara såhär, sådär? Hon ska vara modell, ha en blå bil, gilla katter vara exakt 165.7 cm lång, ha sjukt stor gött och en lång stor tå, annars NEXT typ haha.. Daaamn boy, what makes u think u got it? hah. No hatin just sayin ;). Din blogg och musik stil är tung but seriously man!? Ofta du har en lista över hur din wifey som du faller för KOMMER ATT VARA. Hur vet du nu?

/Ailin :)

2010-05-10 // 19:43:58
URL: http://tungochkung.blogg.se/
» Anonym

haha fråga kenza fan:P

2010-05-10 // 20:50:16
» Anonym

nyss börjat läsa din blogg och tittade på frågestunderna för att få veta mera om dig :)



men din sista fråga, jag tycker du ska sluta vara så kräsen och slappna av och ge en chans till alla tjejer, även om hon inte e din drömtjej på insidan kan hon vara din drömtjej på utsidan, tänk på de men slappna av och du kommer hitta den rätta snart :)

2010-08-19 // 06:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback