Svar på frågestund - Del 2

Såjaa, nu ska de flesta av er läsare få det ni väntat på..
Nämligen lite svar från frågestunden.


NINA
Blir du lätt upphetsad av tjejer som t ex skulle/har gjort lap dance eller grinding på dej?!:D
Lätt och lätt, det beror helt på situationen. Om hon gör det för skojs skull eller för att it's about to go down haha.

Har du nånsin blivit "busted" av polisen? typ för att ha kört moppe utan hjälm eller nåt sånt där du vet
å förresten, svara i videoinlägg sen!
Hahah, ja det har jag och jag blev busted av just det du skrev. Jag körde moppe utan hjälm.
Shit jag kommer ihåg det som igår.. Det var sommaren 2008, jag hade varit och hälsat på min syrra med Mamma och när vi skulle åka hem så skjutsade jag Mamma på moppen. Jag hade ingen hjälm på mig utan gav den till Mamma, jag körde på vägen och från ingenstans hör jag polisljudet. Jag kollar backspegeln och ser att det är civilare. Jag stannade, de pratade fett seriöst med mig men galet schyssta var de också som lät mig gå för den gången. Jag kunde fan fått prick i regristret för en sån onödig grej. Jag hade turen vid min sida:)

beskriv hur en tjejs rumpa ska se ut o vad föredrar du mest rumpa eller bröst ? och snälla svara nt i videoinlägg <3
Hahah, ska jag beskriva hur en tjejs rumpa ska se ut? Alla har ju olika rumpor men jag gillar runda rumpor, den får gärna puta ut lite grann också:)
Hmm, bröst eller rumpa? Bryan för 3 eller till och med 2 år sen hade nog sagt bröst men nu säger jag rumpa.
Jag föredrar rumpa mer:)

Howardhughes
VAD VILL DU GÖRA MED DITT LIV KARRIÄR I??? ? VILKEN LINJEGÅR DU I? HUR KORT ÄR FÖR KORT NÄR DET GÄLLER TJEJER?
Jag vill bli fotbollsproffs. Jag går i Sam/Fotboll linjen. Hmm, 1.55.. Där går TYP gränsen..

Nicho
Vad har du för framtidsplaner, och vad tänker du göra efter gymnasiet?

Jag vet faktiskt inte, jag har inte tänkt så mycket på framtiden.. Jag lever i nuet och tar dagarna som de kommer. Efter gymnasiet ska jag förmodligen se till att fixa något snabbt och enkelt jobb så jag ska sparka boll samtidigt som jag jobbar...

hur lång är du ?
Bra fråga, har inte mätt mig på månader. Det är dags att göra det fan. Men jag är typ 1.87.

joooow
asså jag är ingen hater eller sådär, men asså varför är du så himla självsäker med namnet "mr do it for the ladies" och "din tjejs favoritbloggare"? du verkar vara skitsnäll och så men chilla med kraven på tjejer asså
Hahah, vilken fråga asså.. Jag har ingen aning om varför jag är så självsäker med namnet Mr. Do it for the ladies och Din Tjejs Favoritbloggare! Du måste ha missförstått mig helt, jag har aldrig ställt några krav på hur tjejer ska vara eller se ut. Ni läsare har bett mig att beskriva vad jag föredrar för tjejer och ni har fått era svar.
Det är inga krav, jag ger bara en bild på vad för slags tjejer jag gillar och faller för. PEACE

klara
lek inte att du inte vet detta, men det är skit många som tycker du har fett mkt luft visste du det?
Jaha okej, nej det viste jag inte. Men de får tycka vad de vill för de som tycker så känner mig inte:)

MB
Shulululul!!! Bryan! Jag undrade om att du snackade om en tjej i din blogg va har hänt med henne ?? Förresten du va ju såå kär Watt Happen bruda ?!

Och vad är du för person?!
Vad gillar du för tjejer ?
Folk ställer sjuka grejer men ajja Good Luck=)
The i want 2 knw vilken lag spelar du för? Älskar FOTBOOLL!! Spelade förrut men kunde inte har ont i min rygg =)
Shoossan!!! Hahah, slow down... När var jag kär? Syftar du på något speciellt inlägg eller vadå??
Nä men jag kanske förstår vad du menar men grejen är den att tjejen jag diggade och hade känslor för lekte svår, det är inget fel med att leka svår men det finns en gräns. Och när en tjej leker för svår så försvinner mina känslor för henne lika fort som jag fick de. Så enkelt är det;)

Jag är en väldigt lugn och tillbaka lutad person. Jag vet vad jag vill, hatar stress, älskar tjejer.
Jag är en målinriktad person, om det är något jag vill så ser jag till att få det om du förstår vad jag menar.
Jadu, det är svårt att beskriva sig själv som person men jag hoppas det räckte.
Jag gillar alla tjejer. Jag har sagt det så många gånger förr men jag kan säga det igen.. Det klart man föredrar vissa typer av tjejer mer än andra men det handlar mest om att få den där känslan för tjejen.. Den där känslan som man inte kan förklara...
Jag spelar i Råsunda IS... Hoppas din rygg blir bättre snart.

mimi
1.Kan du prata på Ryska? om inte ,kan du vissa ord på ryska? säga gärna de och övesätt vad de betyder på svenska
Prata kan jag men jag bryter som faaaan haha. Förstår mycket bättre än vad jag pratar. Privet = Hej.

2.Vad tycker dina mamma och pappa om att du ofta tar hem tjejer? och inte är tsm med de?
Haha, jadu.. De säger inget men jag tar inte hem tjejer varje dag heller. Det kanske känns som det när du läser bloggen men så ofta är det inte.

3. vad får din mamma och bli arg på dig? oftast
Vad får du din pappa att bli arg på dig?
Svåårt. Mina föräldrar blir typ aldrig arga på mig...
Mamma blir sur när klockan typ är tolv på natten och jag säger att jag ska ut.
Pappa blir sur när jag inte går till skolan.

4.vad är din älsklings färg för något?
Jag älskar vit för det är så fräscht! Rött för det passar mig så bra haha och blått för att det ibland kan bli för mycket av vitt och rött.

5. vad betyder ditt namn?
Bra fråga haha.

6. vad arbetar din andra syster som eller pluggar hon och då menar jag Diana
Hon jobbar faktiskt på MANGO.


7.Vad tänker du göra när du har tagit studenten?
Som sagt, plugget får vänta.. Tänker fixa något snabbt och enkelt jobb så jag kan träna fotboll samtidigt.

8. Kommer du att fortsätta att blogga om du åker till din syrra och fixar din kariär där?
Varför jag frågar det är för du kanske har ändrat dig, sen du sa att du tänker göra det till du gifter dig eller till du blir gamal!
Haha va? När sa jag att jag skulle hålla på blogga ända tills jag gifter mig:P
Haha, ne men jag vet aldrig när jag slutar blogga. Det kan vara imorgon, det kan vara om något år.

9. varför brukar inte du svara när man skriver till dig ibland på face?, men när det gäller dig tex när man säger va fin du är så svarar du men inte när man undrar något annat? ta inte anledningen om att du inte bara sitter vid datorn
Oftast brukar det vara så att många läsare skriver samtidigt och då orkar jag bara inte svara.
Men jag försöker alltid svara, ibland är jag online fast ändå upptagen. Det händer många gånger att jag håller på med annat när jag är online på facebook.

10. när skullae du hälst vilja gifta dig?
skulle du skilja dig , om du hade barn med någon kvinna?
Jag skulle vilja gifta mig vid 24 eller 25. Så kanske jag säger nu men sen när jag är 24 så står jag där och ba; Shit vad hände med att jag skulle gifta mig haha. Det händer så mycket under 20 års åldern har jag fått höra, man tänker annorlunda och får en helt annan syn på saker och ting så jag får se när jag gifter mig.
Klart jag inte vill skilja mig, sånt vill jag inte gå igenom och därför är det viktigt att man gifter sig med den rätta!

Många frågor men väldigt tacksam ifall du svarar kärlek och respekt love yaa<3

U
Du snackar mycket om att din tjej ska vara perfekt, men vad har du själv att bjuda?
Japp, den jag blir tillsammans med är den som får veta vad jag har att bjuda.

Eyoo
Har du gjort självmål i en match?
Vilka är dina favorit rappare?
Haha, näänä jag har inte gjort självmål. Eller jo, säkert när jag var mindre men inget som jag kan minnas!
Hmm, jag gillar några stycken men en jag diggar fett är DRAKE.

Hur e det att bo i rinkeby? Vad är negativt vad är positivt?
Det är grymt, på sommaren känns det som att man är i ett annat land. Haha, ibland känns det verkligen som att man är utomlands:P Negativt... Jag vet inte.. Det positiva är i alla fall kärleken som finns här.

M
ifall jag visade en bild på mej .. och sedan frågade efter ifall om vi kan börja träffas & umgås med varamdra .. vad skulle du dåe svarat ?
Haha shoo. Allt beror på hur du ser ut!!! Hahah nää skoja.
Skulle nog velat börja chatta med dig först, lära känna dig lite och sen kanske vi skulle kunna träffas:)


Owiii, då var Del 2 klar.
Håll ett utkik efter den sista delen, Del 3!


Kommentarer
» Melissa

Hhahahah äntligen...fett seg du var hoppas del 3 inte är lika segt..:p

2010-05-17 // 00:56:08
» M

bryan du måste lyssna på drake's nya låt " July"!

kom ihåg att de va ja som tipsade dig om låten hehe ;)

2010-05-17 // 01:22:24
» Anonym

ofta du bor i rinkeby?:O

2010-05-17 // 15:59:05
» Anonym

han bor i rinkeby :S

2010-05-17 // 18:24:07
» Anonym

vad är det för fel med att bo i rinkeby :O

iallafall tänkte bara säga att jag älskar den dära bilden på dig så jävligt sexig ahha :)

2010-05-17 // 22:17:39
» Anonym

vad är det för fel med att bo i rinkeby :O

iallafall tänkte bara säga att jag älskar den dära bilden på dig så jävligt sexig ahha :)

2010-05-17 // 22:17:40
» Anonym

som jag har uppfattat det så är det du som är överdrivet blyg.. det kanske inte är tjejen som leker för svår, kanske är du som bara måste ta intiativet och göra något åt saken..

2010-05-20 // 17:56:42
» marigona

Hur gammal e du ?

2010-12-08 // 17:42:29
URL: http://marigonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback