Syrran är bäck

Jag och min syrra Diana:)
Jag kom på en sak.

Jag berättade aldrig för er om att min syrra reste till Dubai va? Hehe, hon hade det fett nice där borta.
Hon kom hem igår...
Jag pratade med henne i tel när hon var där borta och gav mig fett med ångest asså..
Hon ba Bryan nu ska jag sola och bada, jag ba okej nice liksom. Hon ba ah men det är extra najs när man ska göra det på 40de våningen! Haha jag blev helt chockad fan, fatta att hon badade på 40de våningen.
Fan vad soft att bada högst uppe på en skyskrapa!
Fattar inte ens hur Diana vågade göra det, så rädd som hon är:P

Men helt seriöst, 40de våningen.. Asså jag vet inte hur jag ska förklara för er som inte bor i Stockholm men tänk er Kista Science Tower gånger två!

Hon berättade precis att det var riktigt lyxigt där borta, högst uppe på skyskrapan hade de också ett fett stort och snyggt gym.. Tänk er mig där uppe fan haha, SOL, BAD & GYM!
Det kan fan inte bli bättre än så!

Kommentarer
» nicho

hehe Sol, Bad & Gym, så typiskt bryan haha :p

2010-05-11 // 18:53:56
URL: http://nichow.blogg.se/
» BS

Jag vill också åka till dubai, verkar föööööör nice!

2010-05-11 // 21:02:11
» Dominique

Din syster påminner om beyonce ;p Dubai seems to be dope! :D

2010-05-12 // 18:37:57
URL: http://tungochkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback