The Boondocks Säsong 3 Del 1

Helt seriöst jag måste nog vara Sveriges bästa bloggare, eller vad säger ni?
Haha, jag delar med mig allt från hur min vardag ser ut till skön musik!
Och inte nog med det, nu tänker jag göra bloggen ännu bättre genom att bjuda er på Boondocks en gång i veckan... Ni kommer alltså kunna följa serien här på min blogg!!

Den gick på tv här i sverige förut, den gick på ztv om jag minns rätt nu.
Jag minns att jag alltid kollade haha, missade inte ett ända avsnitt. Diggade serien fett mycket och gör det fortfarande. Tyvärr så missade jag hela andra säsongen men det gör inget för tredje säsongen har precis börjat sändas i USA.

Har du aldrig hört talats om den här serien så kan jag säga att du kommer älska den haha.
Den är asskön, tryck på play och njut i 23 minuter!!
Jag har skapat en ny kategori som heter Boondocks!!!!!!!
Där kommer alltså alla delar att finnas så om ni har missat något finns allt i kategorin.
Nu måste nu kommentera om ni vill att jag lägger upp del 2 nästa vecka!:D

Kommentarer
» BS

haha ska bli kul att se, har aldrig hört talas om den innan :P

2010-05-08 // 14:10:28
» JD

JAAA! Jag älskar den här serien!!! om du inte har sett andra säsongen rekommenderar jag att du gör det..:o

My god jag älskar dick riding obama! haha! vi vill gärna ha del 2 :)

2010-05-09 // 08:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback