The Boondocks Säsong 3 Del 2

Såja! Nu börjar kvällen närma sig sitt slut.
Jag glömde skriva det i förra inlägget men ni kanske märkte det i alla fall? Jag har klippt mig hehe.
Jag vet vad ni tänker nu:P Shit mannen, du klipper dig fan varje dag haha.

Nä men nu ska jag kolla på en av mina favoritserier Boondocks.
Det här är som sagt den senaste säsongen som sänds i USA nu, fan vilken skön bloggare jag är eller hur!?
Ni kan se serien exklusivt här på MulattoBee.se!!!

Haha, nu ska jag inte störa er mera.. Jag ska trycka på play nu och kolla på avsnittet. Den är 23 minuter!
Och juste det bästa av allt, 23 minuter utan REKLAM!! Haha, man kan inte få det bättre än så fan:D
Aja, låt oss trycka på play tillsammans nu:)


Har du inte sett del 1 ännu så rekommenderar jag dig att gå in på kategorin Boondocks och kollar på den så du inte missar något...
Vi höres imorgon, sov gott allesammans!

Kommentarer
» Anonym

Man kan inte kolla på Deion & Pikar serien !!!

2010-05-10 // 23:30:50
» Anonym

När kommer det ny filmer där du spelar match??

2010-05-10 // 23:40:12
» broder

du har bästa bloggen jag svär !

2010-05-10 // 23:40:15
» Anonym

haha wierd jag postade exact samma episoden nu :P

2010-05-10 // 23:50:08
» JD

i love you man! no homo.. haha :D

2010-05-12 // 11:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback