TOTTENHAM I CHAMPIONS LEAGUE

Ikväll bevisade Tottenham att pengar inte kan köpa framgång!!!
Ikväll bevisade Tottenham att de är ett lag med grymt bra laganda!!!
Jag satt och kollade på matchen tillsammans med Pappa och det var första gången på väldigt länge jag såg farsan så engagerad hahah:D
Första halvleken var bra men andra halvleken var sååå mycket bättre.
Vilken match! Vilken andra halvlek! Vilken dominans av Tottenham!

Läget var så att om Tottenham vann så är Champions League platsen säkrad för de, skulle matchen slutat oavgjort eller vinst till City så skulle man vara tvungen att vänta till helgen för att veta hur det slutar.
Det var City som hade pressen ikväll men ändå såg det ut som att det var Tottenham som ville mest!

Som sagt pops var fett engagerad haha, speciellt de sista 30 minuterna då han kommenterade varenda lilla grej... Huddlestone gjorde en cross boll och han ba; Fantastic!! Fortsätt så! Sen typ Crouch nickar och målvakten räddar; Ohh no no no!! Tottenham what a team, they deserve to win!! Och sen under matchens gång så sa han saker som I want Adebayor and Toure to suffer, de lämnade Arsenal bara för pengarna... Hahah, han smilade och applåderade till Tottenham, sa saker som I like this team, they know how to play football!
De filmade Redknapp Tottenhams coach och farsan ba; This man is a genius!
Hahah shit asså, jag brydde mig inte så mycket om vem som skulle ta Champions League platsen men eftersom Pappa ville att Tottenham skulle ta den så ville jag också det till slut..:)

Ska bli kul att se Lennon och grabbarna flippa i Champions League!
Nu ska jag se på Real Madrids match, de låg under med 1-0 men nu står det 1-2.
Snälla gissa bara vem som har gjort mål för Real Madrid...Snälla gissa bara?
Jo, världens bästa fotbollsspelare Cristiano Ronaldo!
Han har inte gjort ett mål utan han har gjort båda målen för Real!!!
Han räddade Real förra veckan och ser ut att rädda de nu igen, shit asså:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback