Tv hela dan, varje dag

Shoo Blogg:D
Såg att det var några stycken som diggade min nya design fett mycket och det är skönt att veta!

Det här är tredje inlägget för dagen, jag har inte gjort så mycket idag än att kollat på tv faktiskt.
Jag är sjuk men känner att jag är på bättre vägen, dricker te tillsammans med honung typ 2 gånger/timme!

Jag har som sagt kollat på tv hela dagen, först kollade jag på Tyra Show som började klockan 3 och slutade vid 4... Jag hade inte planerat att se på den utan jag bläddrade bara runt och blev fett glad när jag såg att den gick på tv haha. Jag har ingen koll så jag kanske har fel nu men det var länge sen Tyra show sändes jue!
Men i alla fall, bra och roligt avsnitt var det!
Efter Tyra show kollade jag på MTV MADE, diggar det programmet fett mycket asså.
Och seeen kollade jag på COPS som börjar klockan 6 som jag har förstått det:D

Efter COPS ville jag lyssna på musik så jag bytte till kanalen VH1 och gissa vilken låt som spelades!
Baby Love med Nicole Sherzinger! Asså hon är ögongodis på hög nivå, skoja inte!
Det räcker inte med att jag precis såg musikvideon på tv, jag måste se den igen och så snäll som jag är delar jag med mig Baby Love musikvideon med er!
Hon är obeskrivligt vacker.

Kommentarer
» sofia

Tyras senaste säsong började sändas för typ några veckor sen:D blev också fett glad haha

2010-05-05 // 20:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback