Update!

Shoo blogg:thumbup:
Jag tänkte bara uppdatera er lite snabbt.

Just nu kollar jag på Euroleague Finalen mellan Atletico Madrid och Fulham. Det står 1-1, vilken match!
Pappa sa från första början att matchen kommer avgöras med straffar, jag tror nog han har rätt:P

Tidigare idag läste kommentarerna till inlägget Brunetterna vann! Det är fan synd att blondiner har sånna fördomar, de flesta tar blondinerna som ett skämt verkar det som... Inte bra:thumbdown:

Dagens fråga har många svarat på, alltså frågan om du går efter utseendet eller personligheten.
Det var faktiskt min kompis som var hos mig idag som kom på frågan haha, kul att så många kommenterar.
Såg att det var någon som skrev att utsidan ger insidan en chans och det är sant, det är så de flesta tänker..

Jag har inte uppdaterat min twitter på några dagar så jag ska ta och göra det senare ikväll.
Följer du inte mig på twitter så börja göra det nu, jag uppdaterar min twitter oftare än bloggen vilket innebär att ni får veta lite mer vad jag gör.. Jag skriver saker på min twitter som jag ibland inte skriver på bloggen!

Läste en kommentar i något inlägg, det var en läsare som frågade mig när jag hade tänkt svara på mera frågor från frågestunden... Jag kanske, kanske gör det senare ikväll så håll utkik på bloggen!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback