UPDATE

Många av mina läsare har klagat på att min blogg laggar så fort man kommer in på den!
Många av mina läsare har också uppmanat mig om att min blogg har virus!
Jag förlorat många läsare pga detta.

Bloggen har varit knaz i ett bra tag men nu ska det fixas!
Bli inte förvånade om designen ser fuckt up ut eller så. Bloggen ska fixas men grejen är den att jag inte vet hur lång tid det kommer att ta... Det kan ta en dag, det kan ta några timmar.. Vi får se..
Men jag lovar er att min blogg kommer att fungera problemfritt när det är klart:)
Och förhoppningsvis kommer de läsarna som slutat följa bloggen pga viruset börja följa den igen!

Jag är tillbaka snart igen, hold on!

Kärlek och Respekt!

Kommentarer
» Anonym

start the party tony matterhorn ;)

2010-05-04 // 22:35:01
» Anonym

vadå virus? bloggjäveln hackar väll för att du lägger in jättemycket musik ?? det tar tid att laddas upp osv osv.. vilket gör att det går mycket segare



2010-05-04 // 22:37:43
URL: http://hilals.blogg.se/
» BS

Nice att du fixar det.. förstår att vissa slutar läsa bloggen, för man blir orolig för att datorn ska fuckas :S

2010-05-04 // 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback