Vart é hon - svar till Salma


I det tidigare inlägget undrade och frågade jag; Vart é hon?
En tjej med namnet Salma kommenterade följande:

Bryan, om du slutar bry dig så himla mycket om utseende och fokuserar på annat istället så kommer du att hitta en fin tjej. Seriös, du bryr du alldeles för mycket om hur en person ser ut, tänk om du får världens snyggaste tjej utan alla andra egenskaperna du söker? Skulle du då vara lycklig? Jag menar inte att du ska bli tillsammans med en ful person, det är inte alls vad jag menar utan, jag tycker faktiskt att du ska sluta vara så himla kräsen, som med filmerna, du slutade bry dig om vilken typ av film det va och så hittade du flera som du verkligen gillade right? Tänk om du kunde göra så med tjejerna? Sluta vara kräsen, och du kommer så småningom att hitta en fin tjej, både på utsidan och insidan. Din perfekta cinderella

Det verkade som att alla typ höll med henne...
Visst, du har en poäng när du tar upp de om filmerna.. Jag förstår exakt vad du menar men jag tror inte att jag kan tänka så när det gäller tjejer... Jag är kräsen när det gäller tjejer och jag tror faktiskt inte jag kommer kunna ändra på det... Jag tycker det är bra att jag är kräsen men ska jag vara ärlig så kan det vara jobbigt ibland..
Shit, i dont know asså... Vad ska jag göra?:O
Såg även att det var några som kommenterade att jag jagar kärleken.. Det kanske jag gör, jag har inte tänkt på det faktiskt... Men det är också sant, man ska ej jaga kärleken, kärleken finner en förr eller senare..

Men jag har också otur ska ni veta!
Varje gång jag har träffat en tjej som jag kan tänka mig vara tillsammans med, som ser bra ut, som har en bra personlighet och helt enkelt har de egenskaperna jag söker efter hos en tjej så får jag reda på att hon redan är upptagen.. Det har hänt flera gånger... Det är så typiskt..
Jag har otur jag svär... Men vad är det man brukar säga, allt händer för en orsak, eller?

Kommentarer
» Anonym

om du inte kan ändra på din kräsenhet så tror jag inte de kommer va lätt att hitta den perfekte tjejen :)

2010-05-01 // 16:27:44
» Anonym

han säger ju att han har stött på de perfekta tjejerna men att han har haft oturen att tjejerna redan har kille.. någon gång kommer han ju hitta tjejen som är singel!

2010-05-01 // 16:55:02
» farre

ludacris- get back

2010-05-01 // 16:57:50
URL: http://dejavu.blogg.se/
» idah

ja tycker att d e bra att vara kräsen, bara man e d på rätt sätt. om man letar efter den så kallade "perfekta" personen att vara tillsammans med, kmr man aldrig att hitta den. d kmr alltid finnas nåning som inte stämmer, uteseendet, eller något annat.



för något år sedan träffade ja en kille som i mina ögon inte alls va något speciellt till utseendet, inte ful, men verkligen inte drop dead gorgeous heller. ja lärde känna honom, fick se vilken underbar person han va o blev kär för första gången. då blev han världens vackraste människa i mina ögon, och då spelar det ingen roll va nån annan säger. vi hängde tillsammans i 8 månader, sen blev d aldrig vi iaf pga andra anledningar som kom i vägen, men då hade de inget me hans utseende eller personlighet att göra.



så sluta leta, så kmr d som en blixt från himlen. o om man ska hitta en person man verkligen gillar så ska man lära känna den ordentligt först, då bråkar man inte lika ofta, man vet vart den andres gräns går.



alla behöver misslyckade förhållanden, o träffa skit människor för att sen se hur d e att verkligen tycka om nån.



never a failure, always a lesson!



PEACE



2010-05-01 // 17:15:49
» Joa

Folk säger att du ska sluta jaga kärleken. Det funkar inte.



Man jagar alltid kärleken om man inte har den. Medvetet eller omedvetet jagar man alltid kärleken, och du kommer att finna den.



VÅGA ta steget när du har ögonkontakt med en tjej som du tycker är riktigt fin. Du kommer alltid med en ursäkt på bloggen och hoppas att den tjejerna du sett läser din blogg.



Våga och vinn!

2010-05-01 // 17:44:49
» JD

Ta henne ifrån hennes kille nästa gång! lol

2010-05-01 // 17:55:06
» Natta

Du sätter ju upp alldeles för många ideal och jagar efter dom tjejerna som uppnår dom. Du tror inte att du typ lurar dig själv att du är intresserad bara för att dom uppfyller alla krav? Är det så svårt att släppa det och bara träffa tjejer och kanske hitta nån som du tycker är söt och har skön personlighet. Jag menar, blir man verkligen förälskad i en person för att den är "perfekt"?

2010-05-01 // 18:21:24
» anna

bryan , pröva något nytt , testa en "typ" av tjejer du inte brukar dejta eller vad man ska kalla det, det finns ingen perfekt och du har ett ideal i ditt huvud och det förstör allt, letar du efter en throhy wife eller någon ditt hjärta gillar?

2010-05-01 // 18:29:02
» iSwagga

Jag är precis som du Jag är väldigt kräsen på vilken pojke jag skulle vara med, om de inte har de ser ut då jag gå vidare utan att blinka,

2010-05-01 // 18:46:02
URL: http://mechanicaldummy.blogg.no
» The S

Ta till dig av alla dessa råd Bryan! Det är få killar som får sånna här råd! Verkligen fååå!

Och mitt absolut bästa råd är att FÖRST bli vän med tjejen, låt det gå typ 1-2 månader eller mer, sen ifall du känner att hon skulle kunna vara den du vill hålla hand med då kan du lägga in stötar, sånna där som får en tjejs hjärta att smälta på direkten :)



Vänner-realtionen är inte lik kärleks-relationen! Lär känna båda delarna. Peace

2010-05-01 // 19:37:05
» Lizzie Smith! (will smith's fru inom ett hemligt förhållande)

YO B!!

tro mig jag ör också mulatt har också en mulatt bror som alla tjer jagar, men du vet han leker svår och fin. Det gör du också. man vet aldrig hur underbara tjejläsare du har. Men du släpper inte fram dom. Du kan hitta den perfekta tjejen genom att bara kolla ut från fönstret. du måste inte träffa henne på en fest eller i skoln. Det händer exakt när som helst.

its hear to finde the right one if you gone just delete your riders or girls who are chase you inte malls.

släpp gfram var enda tje, då kommer du hitta en som är de perfekta.

trust me jag hade ett snacka med min bror om detta, guess what han har en tje som de varit tsm i 2 år nu. bara för det han slutade blogga och nu planerar de värsta giftemålen och allt.

haha fan vad din rosa färg issiterar mig (A)

PEAACE B'!!

2010-05-01 // 20:27:09
URL: http://lizziesmith.blogg.se/
» Sara

Jag tycker faktis att bryan har rätt. O nu om ja har rätt så har han aldrig haft en seriös förhållande o aldrig fått de han ville ha så klart man vill veta hur de o vara med nån som förstår o älskar per. De e en äcklig känsla o se personen man vill o har verkligen tänk o vara tls med nån Annan de känns as äckligt. Att byta music smak elr film e nt samma som kärlek aa han kanske tänker mycket på de men han jagar fan nt kärleken o de e för Love e de ända han saknar typ. O jag tror att han själv vet att de kmr o hända en vacker dag men de e nt så lätt o vänta jag själv bli lite ledsen när ja ser ett Par tls för jag fick nt den ja ville elr den rätta har nt kommit o de kommer en vacker.

2010-05-01 // 20:50:32
» call me!!

JAG ÄR LEDIG!!!!!!!!!

2010-05-02 // 00:28:52
» :)

Jag har en pojkvän men vi har testa på olika saker när det gäller sex, jag vet att det kanske inte passar här men efter som du har många tjejer som läser så undra jag anal sex är det skönt?

2010-05-02 // 18:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback