Veckans Låtar

Yoo, tunga ni är som önskade galet sköna låtar den här gången!
Det var svårt den här gången men som sagt jag måste välja ut tre låtar.
Och de tre låtarna jag diggade mest och fastnade för var följande:

Bow Wow - Break It Down (Önskad av: KK)

Chris Brown - Gotta Be Your Man (Önskad av: KILLENSOMVETALLT)

David Guetta ft. Kid Cudi - Memories (Önskad av: BS)

Tre skit sköna låtar asså!
Bra val KK, Break it down med Bow wow är riktigt najs, det går bara inte säga något, den är för nice.
Jag kan typ hela låten utan till haha. Diggar samplet när de sjunger oohhh hooo:P Ni förstår vad jag menar!

Chris Browns gotta be you man är föör najs den med, ni som följt min blogg ett tag kommer ni ihåg när jag spelade in en video och typ mimade till den låten? Haha, riktigt skön är den.. Senast jag lyssnade på den var typ i Januari så det var ett bra tag sen.. Killensomvetallt tack för att du önskade den låten, glömde nästan bort den. När CB's album släpptes dödade jag låten haha, lyssnade på den fett ofta och till slut tog jag en paus från den, tydligen en sån lång paus att jag glömt bort den men nu kommer jag lätt börja lyssna på den 24/7 igen:P

Och BS, tack för att du önskade Memories. Jag hörde den på ZTV i förrgår och tänkte att jag skulle lägga upp den på bloggen eftersom den är så skön. Men jag glömde tydligen bort att göra det så varför inte passa på göra det nu när en läsare önskat den som veckans låt;)

Vad tycker ni då? Själv är jag fett nöjd med veckans låtar.
Tre grymma låtar som kommer att vara uppe på bloggen i en heeeel vecka:)

Kommentarer
» KK

TUUNGT att du tog min önskningslåt:)

2010-05-17 // 23:19:38
» BS

haha, blev glad och fett förvånad över att du tog med memories.. hittills har du ju bara tagit med rnb och hiphop typ. Men den är riktigt skön! :)

2010-05-17 // 23:41:54
» Killensomvetallt

Enkelt, h3h3h3h3h3h3h3h3

2010-05-17 // 23:45:54
» Anonym

BAAJS MANNEN LYSSNA DU ENS PÅ JUICY

2010-05-17 // 23:51:30
» Natta

Dom två första låtarna är riktigt tunga! Bra önskningar, och val:)

2010-05-18 // 00:13:28
» Cheezy

så himla fel bryan! veckans låt borde ha varit: Drake - July hetaste låten just nu!



http://www.youtube.com/watch?v=2w8HWJo6Ckg

2010-05-18 // 00:26:35
» Anonym

tänkte du på att bow weezy faktiskt rappar "mr. do it for the ladies" i den låten ;)

2010-05-19 // 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback