Veckans låtar!!!

Sorry för att jag har varit så seg, egentligen skulle jag valt ut veckans låtar i Måndags men, men...
Nu är det i alla fall dags för det ni har väntat på. Nämligen veckans låtar:D
Jag läste klart alla kommentarer precis och som alltid önskade ni riktigt sköna låtar.
Det var faktiskt fett svårt för mig att välja ut tre låtar, ni anar inte haha.
Men de tre låtarna jag fastnade för mest var följande:

Bryan J ft Travis Porter - Let me take you out (Önskad av: S)
En riktigt skön och ny låt av en riktigt skön och ny artist!
Jag blir glad och på bra humör när jag hör den:D
De två senaste dagarna har jag dödat Let me take you out, den är för bra, helt seriöst.
Från början till slut...FÖR BRA! Dessutom har refrängen fastnat i mitt huvud haha, sjunger den hela tiden.
Bryan J kan lätt bli en av mina favoritartister bara han fortsätter släppa sånna här sköna låtar.
Och nej jag diggar honom inte bara för att vi har samma namn haha:P
Jag la upp hans låt och musikvideo för några dagar sen och nu gör jag det igen, grymt val S!

Nästa låt som jag fastnade för var:
B.O.B feat. Bruno Mars - Nothing on you (Önskad av: Mona)
Bra val Mona, bra val. Den här låten är fett med chill.
Diggar den fett mycket, Bruno Mars som sjunger refrängen är en riktigt bra artist med riktigt sköna låtar..
La in några av hans låtar i min mp3 för några dagar sen..
Den här låten blir najs för Bruno Mars sjunger refrängen medans B.O.B. tar hand om rappen, enkelt!;)
Och visst är det fin fina tjejer med i videon, shit asså <3<3

Den tredje låten som fick mig var:
Chris Brown ft Tyga- Deuces (Önskad av: Kenza)
Fett bra val!!!
Den här låten är grymt bra, allt från melodin till texten och handligen.
Behöver inte säga så mycket mer, den här låten äger..

Jag har gjort mitt nu, jag har valt ut tre låtar som kommer vara uppe på bloggen tills veckans slut.
Nu är det eran tur att kommentera vad ni tycker om låtvalen!
Själv är jag fett med nöjd, mina läsare har en skön musiksmak och det är ett stort plus på kanten för er:D

Spana in kategorin Veckas låtar för att hitta låtarna som tidigare varit just veckans låtar!

Kommentarer
» FAIL

Bryan, jag fattar inte HUR du väljer veckans låtar? Lyssnar du ens på alla låtar som blir kommenterade? Jag VAR den FÖRSTA som önskade Chris Brown-Deuces förra gången eller gången innan när vi skulle önska Veckans Låtar! Det är nog därför du får mindre o mindre önskningarav låtar nu för tiden!

2010-05-26 // 22:19:09
» BS

Det här som "FAIL" säger, att färre & färre kommenterar har nog inte med det att göra.. tror mer det är för att låtarna i lagret tar slut :P Och alla låtar kan ju inte bli veckans låtar, så vissa måste väljas bort. Men kanske är det bättre om du bryan väljer en låt och låter läsarna välja en? en tanke bara..

2010-05-26 // 22:39:46
» A

bra låtar!

2010-05-26 // 22:59:08
URL: http://annnaaah.blogg.se/
» Kenza

HAHA sluta hata du också, bara för att han valde min låt och inte din! :p

2010-05-27 // 16:56:30
» Anonym

HAHA sluta hata du också, bara för att han valde min låt och inte din! :p

2010-05-27 // 16:59:32
» Anonym

ohh den valde ja bryan j låt;d<3

2010-05-28 // 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback