VECKANS LÅTAR

Dags för det ni har väntat på... VECKANS fuckin LÅTAR haha.
Fan vad sköna låtar ni önskade den här veckan.. Det var fett svårt för mig att välja men som alltid lyckas jag välja ut tre sköna låtar till slut:D

Första låten är She flies me away med Jason Derulo ft. Nemesis önskad av Gabriella!
Galet skön låt ju, har aldrig hört den tidigare.. Taack för låten Gabriella:D
Jason Derulo har flippat ur totalt jue haha, han kommer med hit efter hit hela tiden.
Diggar sättet som han sjunger i låten och diggar texten.
När jag hörde låten nu för första gången fastnade jag för de här meningarna direkt!
I used to be at the party with ladies getting down.. I used to play with them girls but i'm thinkin' different now..

Nu till den andra låten jag valde ut.
Chris Brown - Take you down önskad av IIham.
Såg att den var önskad två gånger, en gång utav IIham och en annan gång utan Jasmine men IIham var först att kommentera så därför räknar jag IIham först hehe.. Bara så Jasmine inte blir sur, kommer ihåg att det var någon som blev fett lack för några veckor sen bara för att jag inte skrev att det var hon som önskade låten..
I alla fall!!
Diggar den låten enooormt mycket, om du är med din tjej i rummet så behöver du inte säga något eftersom låten sköter snacket åt dig haha! Ne men diggar låten fett... Frågan är om jag någonsin kommer att tröttna på den, kan hela låten utan till, det är jag inte ensam om.. I know:D
Men bra att du önskade den IIham, jag valde ut den för att den är bra och för att CB går igenom tuffa tider just nu. Det är viktigt att vi som diggar honom ser till att stödja honom.
Here we are all alone in this rooooom..

Den tredje låten är Glide for me med Bobby Valentino ft. Redd Hott. Önskad av Michelle:)
Lyssnade på den här låten galet ofta i sommras kommer jag ihåg.
Dialekten Redd Hott rappar med tillsammans med Bobby Valentinos sköna röst och refräng är ju bara för nice!
Tempot i låten är grym, beaten/melodin är skön, låten i sig är bara för bra haha:D
Bra val Michelle, bra val!
Början är skön den med, när han ba: Ohhh, Ohhh, Ohhh:P Blunda och dröm er bort till den ni älskar <3

Jag antar att ni är lika nöjda som mig... Nu är det tre nya assköna låtar som kommer att vara uppe på bloggen i en heeeel vecka, najsnajs eller hur:D

Kommentarer
» Michelle

YAAAY :D

2010-05-03 // 23:58:07
» Jasmine

Hahah de lugnt, min låt kom iaf upp :)

2010-05-04 // 11:38:15
» natasha

bryan!!! jag har ett problem, jag kan inte lyssna på vissa låtar som du lägger upp te x kan inte lyssna på dom de två sissta utav veckans låtar. Det kommer inte ens upp någon fil om du förstår vad jag menar. Hjälp mig Bryan!?

2010-05-06 // 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback