Covers #1 - Yo side of the bed

Jag antar att alla mina läsare har hört Yo side of the bed med Trey Songz...
Jag gillar låten jätte mycket, den är bra och lyssnar man ordentligt så hör man att texten är väldigt fin.

Jag har softat och varit inne på youtube i ett tag nu.
Jag har suttit och lyssnat på lite folk som sjunger yo side of the bed, jag vet inte riktigt varför jag började söka efter personer som sjunger låten men så blev det bara haha.

Jag lyssnade som sagt på några stycken men jag tänker endast lägga upp tre stycken videos här på bloggen.
Jag vill att ni kommenterar vem ni tycker var bäst haha:P

Video 1
En kille som jag tror är i min ålder.
Han ser ut eller påminner mig lite grann om mig själv faktiskt, eller vad säger ni haha?
Men hur som helst, han sjunger bra men i slutet låter det lite knaz.. Det är en svår låt att sjunga!

Video 2
En snubbe som verkar ha mycket självförtroende...
Han är bra han med men jag skrattade lite grann i början eftersom han verkligen har klätt upp sig... Men vem vet, det kanske var en söndag morgon.. Han kanske spelade in det här lite snabbt innan han skulle iväg till kyrkan haha.
Han har pikén innan för byxorna, ena handen i fickan och sjunger sakta med mycket känsla!
Hahahah, killen tror säkert att han är en RNB kung:P
Ne men tung är han, jag diggar han fan!

Video 3
Haha, när jag tryckte på play blev jag lite skraj av killens ögon!
Men han är fett rolig haha, han ba jag måste backa lite grann för min kamera är billig:P
Keff kamera men ska jag vara ärlig så väljer jag ut honom som en vinnare av alla dessa tre.
Han har den bästa rösten av de alla och sjunger låten bäst tycker jag.
Se till alla kolla på hela videon... Snubben är rolig asså haha!

Så, hoppas ni tyckte om det här inlägget:D!
Se nu till att kommentera vem av dessa tre du tycker är bäst.
Om det är många som kommenterar och gillar det här så kan jag göra det oftare, typ en gång/vecka... Det är en nice idé fan!
Kommentera nu vem du tycker är bäst och vad du tycker om mitt förslag!
Vem vet, jag kanske deltar i nästa gång hahah;) Vilken låt ska jag då sjunga? OMG av Usher eller:P

Kommentarer
» BS

Skönt inlägg! Håller med dig, killen i sista videon är bäst.. haha han blinka typ en gång under hela videon :p

2010-05-01 // 23:47:06
» Anonym

DAMN, vilka ögon haha. Han va bäst ja:) ngn annan än mig som tycker att yo sode of the bed är lite lik purple rain med prince ibland, särskilt i början:)

2010-05-02 // 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback