Är jag tuff nog?

Idag har jag tränat, det var sista träningen för året och vi kommer börja igen i Januari.
Vi var ute och löpte idag sen körde vi fys och jag känner verkligen hur bra min kondition har blivit.
Jag undrar om inte den ligger på topp just nu, det gäller bara för mig att inte tappa den nu när vi har uppehåll. Så jag kommer att hålla igång själv, kommer springa typ 3 gånger i veckan på morgornarna.

Orka tänker säkert vissa, men seriöst asså, det är fett skönt att löpa på morgonen.
Speciellt när man har laddat mp3n sådära, finns inget skönare ju? haha.
Jag säger inte att jag ska springa slut på mig, eller jo det kommer jag säkert göra ibland men för det mesta kommer jag bara jogga i ett lugnt tempo lite lätt för att hålla igång kroppen, enkelt ba...

Det viktigaste är att jag åker till England och känner mig så fit som möjligt.
Jag hade fel när jag skrev att det var 17.000 spelare världen över som deltog i tävlingen.
Jag var inne på Nikefootballs fan page igår och såg att det var 75.000 spelare som deltog.
75 fuckin tusen och nu är jag en av de 100, bara det är ett pris i sig egentligen.
Spana in den här videon som de släppte igår för oss finalister.. Snacka om att jag är TAGGAD.
Så vad tror ni? Är jag tuff nog...

Kommentarer
» Philip

Du kommer vara en av dom 8, tro mig.

2010-11-25 // 20:48:39
» Anonym

Jaaaa, klart som fan att du är tuff nog!

2010-11-25 // 23:12:09
» Anonym

Jaaaa, klart som fan att du är tuff nog!

2010-11-25 // 23:12:37
» Helin

Helt klart!

Ingen tvekan om saken, fan vad man själv blir taggad!

2010-11-25 // 23:13:51
» BS

Haha du är tuffast!

2010-11-25 // 23:51:12
» Angel

Du kommer klara dig finfint :) bara du själv tror på dig själv kan du gå hur långt som helst!

2010-11-26 // 05:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback