Beyonce♥

Satt i vardagsrummet och kollade på tv och tro mig det tog tid tills jag hittade något intressant.
Jag bläddrade igenom många kanaler... Såg att fotbollsgalan gick på tv4 men jag sket i att kolla på den.
Jag fortsatte att bläddra och tillslut hamnade jag på VH1, finally en kanal som visar något bra.
Nu för tiden är det så torra och tråkiga program på tv, håller ni inte med mig?
Men hur som helst VH1 visade något jag verkligen gillade. Beyonce top 20!!
Jag hade redan missat en del så när jag kollade låg listan på plats 7.
Men tro mig jag hann njuta i alla fall. Det är sjukt hur snygg och bra Beyonce är, helt seriöst.

Jag satt på soffan med mitt varma te och bara njöt av hennes skönhet utan att överdriva.
Tjejen kan sjunga, tjejen kan dansa, tjejen ser otroligt bra ut.. Tjejen är Ms.Perfect.

Om jag minns rätt nu så kom Single Ladies på 4de plats, snacka om att hon flippar ur med dansen i den videon! Skitnajs, hela koregrafin är för grym. Om jag var dansare skulle jag beundra Beyonce fett vilket säkert många många redan gör. I Single Ladies videon ser man verkligen vilken galen kropp hon har. Hennes former asså shit. Men tjejer tro mig, det krävs exercise också! Det funkar inte att lata sig om man vill se ut så där.

Halo kom på 4de plats och If I were a boy på 1a plats. Jag skulle vilja lägga upp alla hennes musikvideos i det här inlägget men det är ju omöjligt haha. Så därför tänker jag bjuda er på Halo, i love it!
Videon är så fuckin bra, den är mogen och man ser verkligen vilken natural beauty Beyonce är..

Kommentarer
» ''/

sket du i fotbollsgalan bryan ? ;O SKÄMS BRYAN SKÄMS !!

2010-11-15 // 23:53:14
» Lady A

Beyoncé är den enda kändisen som bemästrar allt inom artisteri!

2010-11-16 // 13:10:56
» Anonym

Haha. Beyonce är grym men det är inte hennes kropp i videon, eller jo. Men hennes Body är sydd så att det ser ut som om man har stora former. Det är som axelvaddar typ. Det är inte hennes former det där :P Även om hennes former är to die for

2010-11-16 // 13:13:16
» L

Haha Bryan belive it or not men hon är sminkad till "naturligt" ;)

2010-11-16 // 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback