Bryan & Biggie (B.B.) - Guzzar Hela Veckan (GHV)

Aj aj aj!
Här har ni veckans låt. Det blir inte tre låtar som tidigare utan det blir bara en och det är denna.
Min och Biggies låt från i sommras, jag måste vara ärlig och säga att det är en riktig hitlåt!
Jag tänker tillbaka till sommaren när jag hör den, fan också.. Ge mig sommar nu nu nu.

Hahah, nä men jag skoja bara med er, jag spanar in med veckans låtar strax...
Ville bara lägga upp våran låt här på bloggen efersom den har nått 2000 visningar på youtube.
- Jag älskar när hon ler, hon é the one and only jag behöver inga fler.

Kommentarer
» nicho

ska inte ljuga, den här låten va faktiskt tung! och alla rhymes ni hade var klockrena asså haha ;)

Men hade ni tänkt göra klart "Due så fin" låten? den är iaf också skön ;d

2010-11-08 // 17:04:15
» Anonym

hihi så söt röst asså!

2010-11-08 // 18:18:06
» Naomi

Ajajaj ! för tung blogg. du är den ändå bloggaren som jag följer skojar inte du är för tung och din o biggies låt dödaaar ! Lägger upp den direkt på bloggen asså ;)

2010-11-09 // 19:21:39
URL: http://shobabee.blogg.se/
» ;)

Bryan va hände med alla andra låtar jag dör för dom jag har alla på min mobil kan till och med alla låtar utantill men varför tog du bort dom?

älskar dina låtar, fortsätt =)

2010-11-16 // 01:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback