Chill Fredag

Haha helt borta är jag på bilden, ser ut som en liten bäbis också men kööör bara :)

Anyways efter att jag spanade in med mitt videoinlägg tidigare idag så drog jag till gymmet.
Klockan var runt 7 när jag gick hemifrån så jag gymmade tufft och intensivt i en hel timma.
Det kändes faktiskt riktigt skönt att göra en comeback i gymmet, det var ju ett tag sen jag var där.

Och precis som jag skrev på min fan page så är jag ingen festare vilket ni, mina läsare redan vet.
Jag menar, kolla på mig. Jag drar till gymmet och kör hårt en Fredagkväll när de flesta är ute och festar.

Jag är verkligen glad över att all den tid jag har lagt ner på hårt arbete börjar visa resultat.
Ni ska veta att jag har haft deppiga tider då jag undrar varför inget händer?
Varför jag inte kommer någonstans när jag lägger ner så mycket tid på träning?.. Men det kommer..
Ingen stress, kolla nu liksom.. Jag ska till England. Förr eller senare så kommer något bra att hända.
Det gäller bara att alltid jobba hårt och hålla huvet upp, tänka positivt och undvika negativa personer.
Det är mitt råd till er alla som vill komma någonstans här i livet.

Nu ska jag ta och chatta lite med er läsare här på chatten som jag har på min blogg, vi hörs :)

Kommentarer
» andre

Bror de har skrivit om dig i svenskafans ;)



http://www.svenskafans.com/europa/Unga-svenska-spelare-uttagna-till-internationell-fotbollstavling-381768.aspx

2010-11-26 // 23:01:50
» f

har ngn sagt till det att du e skit kattig . haha hetaste killen jag sett på länge. bara din sexighet borde göra så att du vinner nike grejet :P

2010-11-27 // 00:17:04
» Anonym

Men lägg ner grejen med att du är speciell för att du tränar en fredag! Alltså jag vet inte vad för folk du umgås med men det är jävligt många som tränar en fredags/lördagskväll utan att göra det till någon grej.



Lycka till i NIKE contesten, hoppas verkligen att du går vidare och vi bloggläsare tror på dig!

2010-11-27 // 00:36:58
» andre

Tyst, visst han är speciell. Don't mess with the Bryan :@



Lycka till, hoppas de vinner skiten!

2010-11-27 // 01:10:20
» Anonym

Du ska veta att din blogg är en stor inspiration. Jag är säker på att jag inte är den enda som tycker det. Varje gång man funderar på att lägga ned allt så påminns man av det du gör och dina resultat. Keep it up!

2010-11-27 // 11:43:13
» sara pedersen

helt sjukt var snygg du är!

2010-11-30 // 19:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback