Cristiano Ronaldo Flippar Ur!

Igår spelade Portugal mot Spanien i en träningsmatch som Portugal faktiskt vann med hela 4-0.
Jag missade den matchen eftersom jag kollade på England mot Frankrike istället, och France vann med 2-1 efter att ha dominerat större delen av matchen. Men som sagt Cristiano flippade ur helt och hållet i matchen mot Spanien eftersom hans mål underkändes. Och allt var Nanis fel.. Klicka på play så får ni se.
Under alla år som jag följt Ronaldo har jag aldrig, aldrig sätt honom så här sur.
Men jag kan förstå honom fan, det skulle spikat ha blivit årets mål och en av hans bästa i karriären.
Jag vet inte hur Nani tänkte i det läget men fett synd är det att han fuckade upp det hela..Vad säger ni?

Kommentarer
» A11

rätt åt honom

2010-11-19 // 09:27:03
» BS

Jag hade blivit minst lika sur.. nu blev det inget mål alls. Nani är en ung, omogen spelare som tror att han är bäst haha.. han kanske skärper till sig om några år, innan dess skiter jag i honom

2010-11-19 // 15:17:46
» DD

BS: nani är ett år yngre än ronaldo så att säga att han är ung och omogen funkar inte:)



sjukt snyggt och svårt tekniskt mål men absolut inte hans snyggaste mål i karriären. Målet mot Porto, alla frisparksmål i Man Utd är snyggare. skön blogg. mer fotboll haha

2010-11-19 // 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback