Då vare Måndag igen

Yes! Då vare Måndag igen...
Jag har inte haft någon tid för att blogga under dagen som ni säkert har märkt.
Jag sov ut mig riktigt fint och vaknade vid halv 2, sen har jag käkat och varit på träning.

Kom hem för inte så längesen och jag måste säga att det känns fett skönt att vara hemma så tidigt på kvällen efter träningarna. Tidigare har det varit så att jag har haft träning sent på kvällen och kommit hem sent. Alltså förut brukade jag åka hemifrån vid 7 på kvällen till träningarna, men nu är jag istället hemma vid den tiden jag brukade åka hemifrån, till och med tidigare haha. Förstår ni vad jag menar?

Det kanske blev för mycket på en gång? Ni kanske blev lite förvirrade men jag antar att ni fattade.
Hur som helst, minns ni när jag la upp refrägen till min och Biggies låt due så fin?
Vi blev aldrig färdig med låten men vi tänker göra klart den snart, ville bara att ni skulle veta det haha.

Btw, kul att folk gillar låten guzzar hela veckan!

Yes men det var inte så mycket mer jag hade att säga faktiskt, det var allt för den här gången...
Juste, jag tänker spana in med veckans låtar strax! Jag ska ta en titt på låtarna som ni önskat nu.
Ni vet själva vad jag brukar säga när jag avslutar ett inlägg, Kärlek & Respekt!

Kommentarer
» Anonym

är det inte dags för en frågestund snart bryan? :)

2010-11-08 // 19:53:32
» Klara

Tyckte du hade världens bästa tävling med den Barca tröjan, blir det nått mer med fotbolls grejer ? :) Älskar din blogg och din musiken är as najs ! Bryn fixa flätor sen, grymt snyggt !

2010-11-08 // 21:42:11
URL: http://klarashomepage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback