Dagens bloggkommentar

Hah Gokväll' på er alla söta och sköna läsare!

Jag fick en fråga av en läsare tidigare i dag som skrev;
asså tycker du själv att du sjunger/rappar bra??

Jag kan svara på den nu på direkten för att få allting klart. Jag ska försöka hålla mig kort så jag kan börjar med att säga att jag älskar musik och det är ni alla medvetna om. Mina trogna läsare och mina läsare som har följt mig i ett bra tag vet att det är fotbollen jag satsar på. Jag har sagt det förut men jag säger det igen, musiken är bara en kulgrej jag gillar att hålla på med på min fritid.

Det är inte som att jag spelar in låtar varje dag eller varje vecka men när jag känner för det så gör jag det.
Jag tycker det är kul att skriva ner saker man har på tankarna och bara få ut det på något sätt, jag gör det inte för att jag är en wannabe Bow Wow eller för att jag vill bli känd som vissa säkert tror. Neej, jag gör det för det är kul. Och jag bryr mig inte om vad andra tycker om det, om du gillar mina låtar så är det skitkul såklart. Vissa har bett mig skicka några av mina låtar till de men andra har också kritiserat mig. Men hey, ni som inte gillar det.. Det är fine, tyck vad ni vill.

Egentligen borde jag inte ens behöva förklara mig för ni vet själva att det är bollen som gäller.
Musiken är som sagt bara en kulgrej jag gillar att hålla på med!

Hoppas ni har förstått det nu, btw det är Freedag jue haha.. ere utgång som gäller elle??
Själv tänker jag chillnani hemma ba, har tagit det lugnt hela dagen med en tjejkompis också.

Kommentarer
» EWW

Alla dessa tjekompisar bryan haha ingen av de alla som kan bli din cinderella? ;)

2010-11-19 // 20:29:01
» uno

tung e du B, fortsätt som du gör bara.

2010-11-19 // 20:40:11
» anna -

Uff, vad söt du är :)

2010-11-19 // 20:55:06
URL: http://kerastase.blogg.se/
» merre

gryym e du, fortsätt så.. <3

2010-11-19 // 21:52:08
» BS

haha shoo, tjejkompis ;)

2010-11-20 // 01:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback