Dagens läsarbrev

Har fått ett par meddelanden på facebook men jag kan tyvärr inte ta upp allt här på bloggen.
Bryan jag vet inte hur jag ska börja, jag kan inte ens beskriva min känsla!
Jag har suttit och gråtit i dagar nu, och kan inte glömma det som hände..

Det kommer bli långt inlägg, men jag behöver verkligen din hjälp.
Jag och min pojkvän brukar bråka/tjafsa oftast..
För att jag brukar hålla på med killar osv. och han blir irriterad då..
En dag var det '' Tafs dagen'' fattar inte vem det va som hitta på dehär, 
Men det var i alla fall ett sms som alla spred.
Den dagen höll jag i en klasskamrats hand, den här klasskamraten älskar mig, har jag hört.
Så min pojkvän blev jätte arg, men jag märkte inte!
Så efter typ en timme, ser jag honom sitta på en tjejs famn..
( DEN HÄR TJEJEN HATAR JAG, och blir avis av henne...)
Och sen tafsa han ''lite''.

Jag kan inte tro att detdär hände.. jag visste aldrig att han skulle göra sådär.. är han otrogen?
Älskar han mig?
Varför gjorde han detdär?

Nu har han bett om ursäkt 1000000 gånger... men jag vet inte vart jag ska ta mig till...
Jag mår så dåligt.. om jag säger nej.. så kommer jag förlora honom, och jag kan inte leva utan honom..

Och om jag förlåter.. kan han göra om det?
trots att den där tjejen med STOR RUMPA-.- kommer byta skola.. om ett par månader...

Hjälp mig snälla.. jag mår jätte dåligt...

För att vara ärlig mot dig så måste jag säga att jag tycker att hela den här situation är barnslig. Jag menar tafsdagen? WFT haha, är ni seriösa eller?
Jag vet att du går i 9an men när jag läser det här känns det som att du går i 5an.
Jag är inte taskig utan säger bara sanningen, men hur som helst tycker jag att du ska ta tillbaka honom.
Ni är unga och måste veta att man gör fel saker ibland, så försök få tillbaka honom.
Försök få allt att bli bra igen, funkar det inte så funkar det inte men försök åtminstånde.

Om mina läsare vill lägga till något så varsågod och hjälp henne.

Kommentarer
» BS

Haha förlåt, men jag tycker också att det låter sjukt. Alltså du säger att du brukar hålla på med andra killar, men ändå blir du ledsen när han gör det? Vill ni ha ett förhållande tycker jag att ni borde snacka med varandra om hur ni vill göra. För ska ni ha "tafsdagar" så kan ni skippa förhållandet, och hitta någon annan tycker jag.



Om ni älskar varandra borde det aldrig hända.

2010-11-17 // 20:51:34
» Smartass

Rom byggdes inte på en dag!

Vilket betyder att när nåt går snett så ger man inte upp för då håller det inte, så som Bryan säger får ni försöka igen och GÅR DET INTE så GÅR DET INTE helt enkelt, allt som behöver sägas!

2010-11-17 // 21:31:11
» Vannessa

asså om inte du vill att han ska hålla på med andra tjejer så borde nog du inte hålla på med andra killar..

2010-11-17 // 22:10:44
» idah

okej, tafsdagen låter lika barnslig som att "fråga chans" eller säga "ja älskar dig" efter en dag. så skippa hela relationen o hitta en annan när du har MOGNAT. it's all love

2010-11-17 // 22:14:23
» Anonym

hahaha

2010-11-17 // 22:26:25
» steff

måste säga att jag håller me bryan t 100%

2010-11-17 // 22:33:48
» Chamakh

HAHAHHAHAHAHAHHAH!!!!!

TUUNG DUE BRYAN!!!

2010-11-17 // 23:08:57
» Anonym

asså tro mig om han älskar dig (vilket han verkar göra eftersom han verkar va rädd att förlora dig) har han bara ögon för dig! Spelar ingen roll hur tjejen ser ut om han älskar dig tkr han du är den finaste o vackraste på jorden. Och varför han gjorde det där "taskiga" tror jag är för att hämnas. Han kanske vet att du inte gillar den där tjejen o så gjorde han sådär bara för att du skulle känna så som han gjorde när han blev arg/ledsen. O sen om du håller på med andra killar? asså vet inte hur mycket du håller på. Men tänk att du inte ska göra sånt som du inte vill att han ska göra med andra tjejer. Sådär! Blev en hel bok.

2010-11-18 // 09:28:56
» m -

okej måste bara säga det här.. 1. bra sagt bryan det där är verkligen 5an.. och två.. den här killen han höll antagligen på med den här tjejen för att göra dig avundsjuk han måste verkligen gilla dig om han blir lätt avundsjuk på att du håller på med andra killar men du måste även respektera han om han inte gillar att du håller på så mycket med andra killar får du respektera det annars varför ska han respektera dig och inte hålla på med andra tjejer?

2010-11-24 // 22:50:23
» Namn

Vem i helvetet skulle fråga dig om råd? Vem e du Dr Phil? Nää inte , tänkte väl det!!

2011-01-11 // 14:16:23
» J

hahahhahahah alltså seriöst! du är nog föööör ung för att ha någon kille överhuvudtaget! vadå tafsdagen" LMFAO

2011-10-03 // 01:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback