Sorry.

Shoo!! Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag.

Men kolla på bilden, vad tänker ni på? GE MIG SOMMAR, visst? haha.
Fan det har inte ens gått två dagar och jag är trött på allt snö, eller jag bryr mig faktsikt inte om snön.
Det jag stör mig mest på är allt slask! Jag hatar slask, det är så äckligt och blött.
Och jag tror inte jag är den ända här som känner så??

Hur som helst, jag har inte kunnat uppdatera som vanligt idag eftersom jag har spelat en träningsmatch.
Det gick bra och vi vann med 2-1 men ni ska se mina lår, de är röda och typ lite svullna.
Gissa varför? Jo för att det var isbitar på planen, skit irriterande..
Det störde mig inte när jag spelade men tro mig när man blev tacklad vilket jag blev några gånger så rev isbitarna låren riktigt fint. Nu har jag röda rivsår på främre låren och fan vad det sved när jag duschade. Men skitsamma, det är inget att gnälla över. Så är det ibland. Fotboll är ingen dans på rosor!

Det är flera som bett mig ha frågestund, så det blir nog en sån snart.
Kanske på slutet av den här veckan, jag får se. Imorgon fyllar jag i alla fall år hehe, kul kul :))
Jag blir 19 bast!! Tiden bara flyger, det är dags att bli successful nu.
Sen såg jag även att någon hade frågat mig vad som hände med en ny tatuering?
Alltså för er som inte har följt mig länge så hade jag det som ett utav mina nyårslöften 2010..
En ny tattoo! Men hey, året är inte slut än eller hur haha, vem vet jag kanske gör en i December.

Kärlek & Respekt, ett stort tack till er alla som läser och följer bloggen varje fu'kin daag!

Kommentarer
» Anonym

Grattis i förskott Bryan hoppas att du får en bra dag imorgon! Kärlek till dig (k)

2010-11-10 // 22:56:28
» Anonym

Grattis Bryan

2010-11-11 // 00:54:40
» Lydia Brown

Grattis Bryan, hoppas du får en underbar dag som du sent kmr glömma ;)

2010-11-11 // 08:15:29
URL: http://lydiabrown.blogg.se/
» Safija

Grattis på föddelsdagen bryan !!

har följt din blogg sen många b-days tillbaka och jag är daamn proud of yah !

jordnära och jag så jäävla olik alla andra dumma tonåringar som har att festa som hobby är vad du är.

önskar dig all lycka i livet och att du hittar yah gyl ,

ha en underbar dag maan för det förtjänar du !

du är min absolut favorit fotbollspelare bro ♥

2010-11-11 // 10:12:37
» Anonym

grattis bryan



kan inte du ha frågestund snart?

2010-11-11 // 18:37:01
» Kommer inte riktigt ihåg mitt namn

Tjaa, du har två frågor och vill jättegärna ha svar! 1. Vilken position spelar du? 2 Är det inte jobbigt att ha hål i öronen och spela fotbol? (Menar att ta av och på 24/7)

2010-11-11 // 21:03:22
» andre

Bryan Massa, i med och motgång ;)

2010-11-12 // 19:13:31
» pegah

kan inte du ha frågestund:)?

2010-11-14 // 19:57:53
URL: http://iraniieunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback