Det rullar på!


Igår hade jag en riktigt skön dag, jag fick helt enkelt en bra start på veckan.
Och det rullar på! Tisdag nu och det här dagen har börjat bra, jag satt precis i vardagsrummet och kollade på Oprah Show. Det var ett intressant avsnitt där man fick följa 4 grabbar som hade gjort en lista på 100 saker som de ville göra innan de dör.

Det avsnittet fick mig att ställa mig själv den frågan... Vad vill jag egentligen göra innan jag dör?
Jag kan säga direkt att det är många saker, vissa är lätta att uppnå och vissa svåra.
Jag skulle t.ex. vilja se en match på Emirates Stadium när Arsenal spelar...

Men hur som helst, nu byter vi ämne!!
Det är som sagt Tisdag och jag ska iväg på träning om en liten stund, direkt efter träningen ska jag åka in till stan. Jag ska förbi syrran på jobbet och ge henne hennes nycklar eftersom jag råkade ta med mig de hem efter middagen hos henne ikväll. Haha fett klumpigt av mig egentligen, men ändå inte.

Grejen är den att hon slängde ner nycklarna till mig igår så jag skulle kunna komma in i porten,
och efter att jag öppnat porten la jag nycklarna i jackfickan. Sen när jag kom hem igår och tog av mig allt såg jag att jag hade två nycklar, mina egna och syrrans..
Haha, nu blev det komplicerat med jag hoppas ni förstår vad jag menar!

Efter stan ska jag skynda mig hemmåt för att se på Champions League, galna matcher är det ikväll.
Spanar in senare, Kärlek & Respekt.

Kommentarer
» lady K

du passar i lite skägg

2010-11-02 // 20:11:16
» J

haha, jag drömde att du hade fått flickvän och du la upp bilder på er när ni låg i din säng och jag kommer ihåg att jag blev lite avundsjuk ;)

2010-11-02 // 20:59:33
» J

haha, jag drömde att du hade fått flickvän och du la upp bilder på er när ni låg i din säng och jag kommer ihåg att jag blev lite avundsjuk ;)

2010-11-02 // 20:59:51
» Isabelle

vad är det med dig och hår egentligen ? först låter du ditt hår växa som Rapunzels och nu de lilla skägget.. asså visst de snyggt men du och hår de lite freaky :O HAHAHA

2010-11-02 // 21:01:59
» Hanna :) <3

Du verkar så otroligt mycket gladare efter att du lagt upp den där videon på killen som snackade. Det som man blev så påverkad av på ett possitivt sätt! Minns inte vad den hette men den var i två delar och han snackade typ om att inte slänga bort sitt liv. Men du verkar iaf må så sjukt mycket bättre efter det inlägget! :) <3

2010-11-03 // 14:16:02
URL: http://sence.blogg.se/
» Anonym

hahahjag har också sånt där armband som du har på dig ;)

2010-11-04 // 03:19:17
» HEDVIG FRIBERG!

måste säga att du ser förjävla bra ut !!

och har en jätte bra blogg :)

kolla gärna in min blogg, du kommer inte ångra dig ;)



wwww.blindforyou.blogg.se

2010-11-05 // 00:08:38
URL: http://blindforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback