Fan nu ere knaaz

FuckFuckFuck!
Jag vaknade nyss, asså nununu.. Klockan kvart i 4 och det är föör sent. Ärligt talat jag vill inte.
Jag vill inte vakna så här sent på dagen. Jag kunde fan inte somna igår, jag somnade vid halv 5 på morgonen så egentligen kan jag förstå att det blir svårt att t.ex. vakna 12 men nu måste jag vända tillbaka på dygnet. Det funkar inte såhär. Jag somnade när det var mörkt och vaknade när det var mörkt haha, asså jag blev chockad nu när jag vaknade, jag ba wtf de mörkt ute?? Vad är klockan ens?

Men jag hade en trevlig dröm i alla fall, började snacka med en tjej på tåget från ingenstans hah.

Anyways, några bra tips på hur man kan vända tillbaka på dygnet???

Kommentarer
» o.i

haha sova tidigt kanske ? högst kl 1. men fotbollspelare ska inte ens va uppe så länge för det är inte bra för kroppen. för du tränar ofta, för träningen ska ge ngt så ska man inte sova sent. annars har man tränat ba för träna

2010-11-21 // 15:56:38
» Paula

även om du somnar sent inatt, så gå upp typ vid 8 tiden så somnar du tidigare nästa kväll:)

2010-11-21 // 16:20:12
» Philip

Jag vänder på dygn hela tiden, det e chill:)

Bara lägg dig tidigt ikväll

2010-11-21 // 18:01:05
» .-.-

SPELA FIFA TILLS DU BLIR TRÖTT !! elr

sov när du vill och lägg larm nu du vill gå upp

2010-11-21 // 18:25:22
» dd

ska inte vara några problme att gå upp 12 om du somnar den tiden. du pratar om motivering. motivera dig själ till det också och inte bara träning



skit i att gå och lägga dig en hel natt. va vaken hela dagen efter. gå och lägg dig vid 22 typ och gå upp vid 9. där har du det

2010-11-21 // 18:43:11
» L

vakna tidigt imorgon så du blir trött på kvällen, eller så kan du dygna om du inte kan somna :)

2010-11-21 // 19:24:41
» Anonym

BRYAN, du måste fixa en ny spotify spel lista med dina favoritlåtar. Nya som gamla.

2010-11-21 // 19:30:36
» mona

det som brukar funka för mig är.. gå inte och lägg dig på mer än 24 timmar, tex. om du brukar somna halv fem på morgonen, somna inte utan håll dig vaken till nästa kväll och sov sen vid åtta tiden då kommer du sen vakna vid typ 9-10 nästa dag ;) brukar funka för mig :P

2010-11-24 // 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback