Fett onödigt

Arsenal hade en otrolig säker 2-0 ledning hemma på Emirates mot Tottenham.
Men i den andra halvleken skulle det vända, Tottenham kom tillbaka eller ska man säga att Arsenal släppte in de i matchen? Tottenham lyckades i alla fall vända och vinna matchen med 2-3. Jag satt och kollade på matchen från minut 1 till 95 och jag måste säga att jag blev chockad, frustrerad och sur över Arsenal prestation i den andra halvleken. Jag har inte så mycket mer att säga faktiskt, ni som såg matchen såg också hur lack Arsene Wengar blev, han tappade humöret helt och slänge vatten flaskan...

Tottenham vann som sagt det norra-london-derbyt på borta plan mot Arsenal, första gången på 17 år!
Nu sitter jag och kollar på matchen mellan Birmingham mot Chelsea. Birmingham leder överraskande med 1-0 vilket såklart är bra för oss alla Arsenal fans. Fast ändå liksom, onödigt av Arsenal att torska.
Om vi nu hade vunnit och Chelsea förlorar mot Birmingham hade vi legat på första plats, men men...

Ni som såg derbyt mellan Arsenal och Tottenham, har ni något ni vill tillägga?

Kommentarer
» philip

undra va The Special One hade gjort om han va Wengar?:)



Rafael Van Der Vaart säger jag bara<3

2010-11-20 // 17:21:59
» frågestund ? ?

när är det frågestund ?

2010-11-20 // 17:53:14
» Annica

fan vad gött. ;D har en kompis som hejar på Arsenal så jag ska väl skicka ett sms. ;D haha

2010-11-20 // 18:18:21
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
» olli

Höll inte du på united nyss eller? Bara hoppar över så där eller?

2010-11-20 // 19:57:10
» drew

Philip : han hade inte gjort någonting han hade vart helt osstresad, han hade sparat sin ilska till träningen dagen där efter,

2010-11-20 // 20:05:25
» andre

Arsenal. Lika överskattade som vanligt inför varje säsong.

2010-11-20 // 22:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback