FIFA MODE

Spelade nyss FIFA online mot Danne och ni vet själva vem det var som vann.
Jag såklart! Hah, vi spelade försten till 3 och det blev galet intressant.

Barcelona - Arsenal i den första matchen, han vann den vilket gav honom 1-0 i matcher.
Man. City - Arsenal i den andra matchen, slutade oavgjort efter fulltid och förläggning.
Staffar fick avgöra det hela och tro mig det var en galen straffläggning men Cesc avgjorde det hela.

Chelsea - Arsenal, han vann den matchen efter att ha gjort ett hattrick med Lampard.
Real Madrid - Arsenal, i den avgörande matchen för honom efter att ha vunnit två matcher.
Jag ville testa en ny startelva så jag startade med Jack Wilshere, Kieran Gibbs & Theo Walcott.
Fick en drömöppning i matchen då RVP (Robin Van Persie) gjorde mål efter 3 minuter.
Jag ville inte riskera något så jag ändrade taktiken till ultradefensivt och körde på kontringar.
Det funkade perfekt och jag vann matchen med 3-0 efter att Chamakh nickat in de andra två målen.

Nu stod det 2-2 i matcher och det var dags för finalen, den sista matchen!
Chelsea - Arsenal, Londonderby.
Jag fick ett sms av Danne före matchen: Spela inte med Wilshere om du är smart.
Jag sket i vad han sa och spelade med samma startelva som i den förra matchen.
Han gjorde mål med Anelka men det var allt för sen vände jag och vann matchen med 3-1.

Killen brann som fan, han trodde verkligen att han skulle vinna över mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback