Första dagen på veckan!

Shoo! Det är Måndag och jag vet att de flesta har ångest. Speciellt de som går i skolan.
Jag vet exakt hur det känns och jag vet exakt hur vissa av er tänker.. Ni ser en lååång och jobbig vecka framför er, ni pallar bara inte med alla läxor, uppsatser och alla tråkiga lektioner, ni vill bara ha lov!

Jag är så fuckin glad att allt sånt är över för min del, att hålla på skriva om typ någon kung som man inte bryr sig ett shit om eller att sitta uppe på natten och kriga med en uppsats. Ni förstår vad jag menar.

Okej men det räcker nu, jag vill inte ge er mer ångest än vad ni säkert redan har haha.
Jag kom hem från min träning för ett bra tag sen och just nu tar jag det bara lugnt vid laptopen.
Jag är online på facebook och chattar med mina läsare, är inne på youtube och spanar in musikvideos..
Aah ni vet redan hur jag gör det, de ba chillin som alltid. Ingen stress.

Jag ska äta nu men här bjuder jag er på en bild på mig från i sommras och en skön låt från 2009.
Snacka om att den här låten är föör chill, diggar den som fan. Jag blir på BraMode när jag hör den!
Jarvis ft. Bow wow - Pretty Girl
You know I do it for the ladies and Jarvis do it for the ladies.
Put us together that's more ladies!

Kommentarer
» W

Nej Bryan, du vet ,TGIM, Thank GOD It's Mondaaay! :D

(liiiite efter bara)

2010-11-16 // 11:07:54
URL: http://wintaabraham.blogg.se/
» Anonym

Hade RIKTIGT fucking tortyr i söndags. Satt och skrev ett arbete hela dagen när jag ville gå ut och spela fotboll :/

2010-11-16 // 12:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback