Grattis på Farsdag. Världens bästa Pappa!

Svär på allt Pappa jag älskar dig från hela mitt hjärta.
Jag vill tacka dig för sättet som du har uppfostrat mig tillsammans med Mamma.
Vi har gått igenom mycket tillsammans och vi har alltid haft en bra sammanhållning.
Jag har tur för att du finns och är min Pappa, jag är väldigt stolt över det.

Och jag lovar dig en vacker dag, en vacker dag kommer jag köpa något riktigt stort till dig, jag lovar.
Fastän inget kan bli bättre än våran relation som far och son så vill jag ge tillbaka...
Jag vill ge tillbaka som tack för att du alltid har funnits där för mig och hjälpt mig på traven.
Love you Dad, Like Father Like Son.

Kommentarer
» therese

Aw vad fint skrivet :)

2010-11-14 // 21:38:58
URL: http://sheismysin.blogg.se/
» -

jättefint skrivet!

du verkar ha en toppenpappa :)!

2010-11-14 // 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback