Haha dagens flashback!

Ni anar inte hur många inlämningar och rester jag hade innan studenten...
Kolla på den här videon från Maj för att se vilken lättnad jag fick när jag blev klar med allt!
Fan vad skööönt, no more school. Asså ni fattar inte hur soft det är, inga mer läxor :)
Haha jag bara log av stolthet när jag satt och kollade på videon. Tung jag är som klarade det!
Ni ser själva, jag klarade ämnen jag hade svårt för men det gäller att kriga, vara målinriktad och
tro att man kan. Vad det än gäller så måste man tänka så. Kom ihåg det!

Kommentarer
» :)

Tack för tipset ska göra alla mina läxor i gymnasiet .... Längtar tills den dagen jag får den känslan

När man är klar med hela gymnasiet :P

2010-11-29 // 23:42:44
» L

håller me kommentaren ovanför :)

o bryan du passar bättre i snaggat tycker jag!

2010-11-30 // 00:24:26
» cassie

ah lilla bryan! Du maste forsta att du inte kan gora en video med trey songz i bakgrunden.. man fokuserar ju bara pa laten! Men va gullig du e iaf.. eyecandy.. duktig att du tog studenten och fick bra betyg eller hur? ;)

2010-11-30 // 00:41:11
URL: http://cassassy.blogg.se/
» B

Du passar bra med snaggat, framhöver din smile :), bra att du klarade av allt innan det blev försent ska försöka undvika "last minute"

2010-11-30 // 01:11:07
» latina

haha najs video! :D går sista året i gymnasiet o längtar så himla mycket tills det är maj o man har klarat allt! :D

Kommer säkert va lika glad som du e i videon då :D

Kärlek & respekt till Diiiig! :)

2010-11-30 // 13:46:12
» BS

Har aldrig sett dig på det sättet, skitglad för din skull :) inte många hade klarat det

2010-11-30 // 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback